« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
کهگیلویه
صبح امروز و با حضور جمعی از مسولین شهرستانی و استانی مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه برگزار شد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت؛جلسه تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه با حضور  جمعی از مسئولین اداری و اجرایی شهرستان ؛فرماندهی انتظامی کهگیلویه ؛فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه ؛ رئیس پلیس راهور استان و کارکنان فرماندهی انتظامی و پلیس راهور برگزار گردید.


مهم ترین وظیفه نیروی انتظامی، تامین نظم و امنیت در جامعه است ...

در ابتدای این جلسه فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با تقدیر از حضور حاضران و قدردانی از میهمانان استانی از جناب سرهنگ پورنگ با عنوان نیرویی کارآمد، منضبط و دارای برنامه یاد کردند که در طول تصدی ایشان بر پلیس راهور، شهرستان همواره شاهد اتفاقات موثر در امر ساختارمند سازی برنامه های ترافیکی بوده است.

سرهنگ دیماز با تبریک هفته ناجا ، مهم ترین وظیفه نیروی انتظامی را، تامین نظم و امنیت در جامعه و همچنین کنترل جرائم عنوان و تصریح کرد: کنترل جرائم در اولویت پلیس قرار دارد و ارتقاء ضریب احساس امنیت نیز مورد تاکید است.

وی پلیس راهنمایی و رانندگی را بخشی از مجموعه نیروی انتظامی دانست که برنامه‌ریزى و هدایت فعالیت‌هاى راهنمایى و رانندگى به منظور تأمین نظم عبور و مرور و اجراى مقررات راهنمایى و رانندگى و حمل و نقل را بر عهده دارند.


در حوزه شهری حل معضل ترافیک در تامین امنیت شهروندان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

در ادامه این مراسم رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر توجه جدی به موضوع ترافیک اظهار امیدواری کرد تا روسای پلیس راهور شهرستانها با اندیشیدن تمهیدات لازم برنامه ای راهبردی تنظیم و با همکاری سایر اعضای شورای ترافیک شهرستان عملیاتی نمایند.

سرهنگ خوشوقت در زمینه کاهش آسیب های ناشی از بی مبالاتی در رانندگی و تصادفات ناشی از آن به دو مقوله پر اهمیت فرهنگ سازی و آموزش به عنوان دو عامل اساسی اشاره نمودند که همکاری و تعامل شهرداری ها، اداره محترم آموزش و پرورش،  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... را در تعامل با نیروی انتظامی بالاخص پلیس راهور بیش از پیش مبرهن و واضح می سازد.


مردم و شهروندان قدردان خدمات فراوان ما و همکارانمان در پلیس راهور شهرستان می باشند

سرهنگ شهباز پورنگ نیز در این مراسم با تقدیر از  همکاری حداکثری فرمانده انتظامی شهرستان در مدت مسئولیت خود در پلیس راهور ، گزارشی از مهمترین فعالیتهای انجام شده در حوزه فناوری کنترل ترافیکی و مدیریت جهت  روان سازی آمد و شد در سطح شهرستان کهگیلویه را ارائه داد و برای سرگرد خادم اصل آرزوی موفقیت و پیشرفت در سمت جدید کرد.

رئیس سابق پلیس راهور شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه باید شان پیشکسوتان حفظ و برای اعتلای فرهنگ بازنشستگی در جامعه و احترام به جایگاه والای انسانی آن اقدامات فرهنگی مناسبی انجام داد گفت:بعضیها که نمی توانستند اقتدار و قانون گرایی همراه با عزت ما را ببینند دست به تبلیغات سوء می زنند و البته که تعداد آنها بسیار قلیل و در مقابل بسیاری از مردم و شهروندان قدردان خدمات فراوان ما و همکارانمان در پلیس راهور شهرستان می باشند.


به دنبال فرهنگ سازی برای مشکلات ترافیکی در سطح شهرستان هستیم

همچنین سرگرد خادم اصل رئیس جدید پلیس راهور شهرستان کهگیلویه در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و فعالیت های صورت گرفته در پلیس راهور شهرستان گفت: علاوه بر شناخت نقاط قوت و ضعف ترافیکی و امنیتی، به دنبال فرهنگ سازی برای مشکلات ترافیکی در سطح شهرستان هستیم تا با برنامه ریزی صحیح به اهداف مورد نظر دست یابیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از خدمات سرهنگ شهباز پورنگ که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است تقدیر و حکم رئیس جدید پلیس راهور شهرستان کهگیلویه قرائت و تسلیم وی شد.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: