« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۰۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹
امروز انجام گرفت؛
فرماندار شهرستان لنده از رایزنی وی با جمعی از معاونین استاندار و مدیران کل به منظور رفع مشکلات و تسریع در پروژه های در دست اقدام این شهرستان طی دو روز اخیر خبر داد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛سید خدادوست موسوی در گفتگو با خبرنگار آوای رودکوف گفت:طی دو روز اخیر و به منظور رفع مشکلات و تسریع در پروژه های در دست اقدام این شهرستان رایزنیهایی مختلفی با  معاون عمرانی استاندار ؛  مدیران کل ؛ معاونین راه و شهرسازی،بنیاد مسکن، مخابرات،برق ،راهداری و حمل نقل جاده ای در سطح استان داشته و موضوعاتی از قبیل روشنایی ورودی شهر لنده ،آسفالت ورودی از شهر سمت ایدنک،آسفالت جاده قیام،احداث سه سایت مخابراتی در حوزههای : قیام _ شیتاب و موگرمون؛ تکمیل آسفالت روستای مال ملا،آسفالت روستاهای دوک،کتج،بنه علیاری  و تسریع در کلنگ زنی جاده لنده به تشان،پیگیری برای واگذاری‌ قطعه جاده بین پل و روستای تراب،تجهیز ساختمان جدید فرمانداری،بازسازی ابنیه فنی خسارت دیده از سیل و ... را طرح که با نظر مساعد مسولان استانی مواجه و امیدواریم طی روزهای آتی پیگیریهای ما و عدهای مسولان استانی محقق گردد.

فرماندار لنده اظهار داشت:شهرستان لنده علی رغم اینکه عنوان اولین ها را به خود گرفته اما در بحث توسعه عمرانی توفیقات چندانی نداشته که نیازمند نقشه راه جدید ؛ مشارکت مردم و توجه ویژه مسولان استانی و کشوری است.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
احد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
0
0
با سلام امیدواریم این بار شاهد اسفالت راه های روستایی باشیم و این صحبت آقای فرماندار مثل مسولین قبل نباشد که خیلی بهار سبز کردند ولی عملا در بخش راه های روستایی کاری انجام نشد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین