« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
به مناسبت هفته ناجا؛
مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان لنده به مناسبت هفته ناجا با حضور جمعی از مسئولان، اعضای شورای تأمین و پاسداران و نیروهای انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی لنده برگزار شد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛صبح امروز مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان لنده به مناسبت هفته ناجا با حضور جمعی از مسئولان، اعضای شورای تأمین ؛پاسداران و نیروهای انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان  لنده برگزار شد.


امنیت مردم خط قرمز ماست

سرگرد فرزین جمشیدی در آئین مراسم صبحگاه مشترک که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: آنچه امروز باید هوشیارانه و با تمام توان در جامعه به آن اهمیت دهیم، بحث امنیت است؛ ایجاد امنیت مقوله‌ای است که نیروی انتظامی در کنار دیگر ارگان‌ها تلاش می‌کند تا امنیت پایداری برای آسایش و رفاه مردم ایجاد کند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده  گفت: تأمین امنیت آحاد مختلف مردم وظیفه ذاتی پلیس است و امنیت مردم خط قرمز ماست و با هر کس که بخواهد از آن عبور کند با قاطعیت مقابله خواهیم کرد.


نیروی انتظامی نیازیک جامعه ی آرمانی است

امام جمعه لنده نیز در این مراسم با بیان اینکه آرزوی همیشگی انسان ها ، دنیایی سراسرصلح و آرامش بوده است اظهار داشت:نیروی انتظامی نیازیک جامعه ی آرمانی و همه ی اندیشمندان اجتماعی برضرورت وجود چنین نیرویی درتمام جوامع تاکید دارند.

حجت الاسلام محمودی اصل  فلسفه وجودی پلیس را خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: اخلاق، معنویت و قانون گرایی باید سرلوحه کار پرسنل ناجا باشد.


برقراری امنیت و آرامش در جامعه هدف اصلی پلیس

در ادامه این مراسم فرماندار لنده با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت:نیروهای مسلح ما همواره با دلاوری، بصیرت، شجاعت و ولایت‌مداری در برابر دشمنان و بدخواهان ایستادگی می‌کنند تا مردم ایران اسلامی در کمال آرامش زندگی کنند.

سید خدادوست موسوی اظهار داشت: امروز شاهد مجاهدت و از خود گذشتگی نیروهای مسلح از جمله نیروهای انتظامی در راستای برقراری امنیت و آرامش در جامعه هستیم در حالی که در برخی کشورهای اطراف ما سراسر آشوب و ناامنی است.

در پایان این مراسم از تعدادی از کارکنان و پرسنل بازنشسته و افتخاری نیروی انتظامی تجلیل بعمل آمده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: