« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴
بخشدار مرکزی لنده خطاب به فرهنگیان و اولیای دانش آموزان
برای تهییج دانش آموزان و قانع نشدن آنها به موفقیت های کوچک، به آنها بلند پروازی و داشتن اهداف بزرگ القاء نمایید...
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛علی پرندوار در جلسه انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان شهید ثانی لنده ضمن تأکید بر اهمیت برگزاری به موقع این جلسات، از اولیاء دانش آموزان خواستند به عنوان بازوی مشورتی و اتاق فکر مدیران مدرسه عمل کنند و با توجه به اینکه این جلسات بستر مناسبی برای برنامه ریزی و جهت دهی آینده دانش آموزان است سعی کنند حضورشان در جلسات موثر و مستمر باشد تا شاهد بهره وری حداکثری از این موقعیت باشیم.


ایشان همچنین خانواده، مدرسه و جامعه را عوامل اجتماعی موثر و مکمل  در ساختن آینده دانش آموزان دانستند و اعتقاد داشتند اگر خانواده و مدرسه نقش خود را به خوبی ایفا کنند بیش از ۹۰ درصد راه طی شده و دانش آموزان در آینده برای ورود و نقش آفرینی در جامعه با حداقل مشکل مواجه میشوند.

بخشدار مرکزی لنده در ادامه به فرهنگیان و اولیاء حاضر در جلسه توصیه کردند برای تهییج دانش آموزان و قانع نشدن آنها به موفقیت های کوچک، به آنها بلند پروازی و داشتن اهداف بزرگ القاء نمایید.

پرندوار از تعلق خاطر خود به درس و مدرسه علیرغم گذشت سالها از دوران دانش آموزی خود گفتند و اعلام کردند برای پیگیری مشکلات این عزیزان از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: