« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۲
یاسوج
رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه هزار مددجوی کمیته امداد این استان در مراسم پیاده‌روی اربعین امسال شرکت کرده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، علی حسن مظاهری، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور بیش از 3000 نفر از مددجویان این نهاد در مراسم پیاده‌روی اربعین امسال، گفت: کمیته امداد بخش قابل‌توجهی از هزینه‌های سفر این مددجویان را پس از بازگشت آنان تأمین می‌کند که در این خصوص، یک میلیارد و 582 میلیون تومان در سال جاری به این امر اختصاص‌یافته است.

مظاهری بابیان اینکه یکی از برنامه‌های کاری کمیته امداد، اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی است، تصریح کرد: اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی موجب تقویت روحیه معنوی، ارتقا باورهای دینی و آشنایی آن‌ها با سیره ائمه اطهار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رشد و تقویت فرهنگ عاشورایی در بین مددجویان، از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در جهت توانمندسازی فرهنگی و فکری آنان است.


مظاهری به حضور بیش از هزار مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی در پیاده‌روی اربعین سال گذشته اشاره و یادآور شد: در این زمینه در سال گذشته 600 میلیون تومان به مددجویان اهداء شد.

رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ضمن فراخوانی از مردم نیکوکار جهت مساعدت به زائران تحت حمایت این نهاد، گفت: سامانه #074*۸۸۷۷* آماده دریافت کمک‌های مردمی در خصوص کمک به نیازمندان این نهاد است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: