« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۰
کهگیلویه و بویراحمد
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: 610 میلیون تومان به ارائه خدمات عمرانی به مددجویان این نهاد در شش‌ماهه نخست سال جاری اختصاص یافت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج، در بازدید از روند پیشرفت مسکن‌های احداثی در سال جاری، گفت: ارائه خدمات عمرانی و ایجاد سرپناهی امن و مقاوم برای مددجویان یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 56 مورد عملیات عمرانی بااعتبار 610 میلیون تومان برای مددجویان منطقه یک یاسوج انجام‌شده است، افزود: ازجمله خدمات عمرانی ارائه‌شده به مددجویان، خرید و احداث 11 مورد مسکن مددجویی با پیشرفت کاری 70 تا صد در صد در سال جاری است.

حیدری تصریح کرد: 34 مورد تعمیرات کلی و جزئی منازل مددجویی و 9 مورد احداث سرویس‌های بهداشتی از دیگر خدمات ارائه‌شده در حوزه عمرانی منطقه یک یاسوج است.

وی بابیان اینکه کمیته امداد در زمینه خدمات عمرانی برای مددجویان فعالیت‌های خوبی ارائه می‌دهد، گفت: امیدواریم با حمایت مردم نیکوکار و خیران بتوانیم اقدامات مؤثرتری در حوزه مسکن نیازمندان انجام دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: