« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
ایران
وزیر آموزش و پرورش در مورد طرح رتبه بندی‌فرهنگیان گفت: این موضوع جزو مسولیت‌های ما است و در بودجه ۹۸ اعتباری پیش‌بینی شده که در نیمه دوم امسال اجرایی خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، محسن حاجی میرزایی ظهر امروز در آیین افتتاح متمرکز ۳۱پروژه آموزشی با ۱۲۲ کلاس درس لرستان، به سیل اخیر در پلدختر اشاره و اظهار کرد: بزرگتر از رویداد سیل نوع مواجهه انسان‌ها با رویدادها است.

وی افزود: یکی از سیاست‌هایی که ما در آموزش و‌ پرورش تعقیب می‌کنیم کشاندن مدرسه به میان جامعه، ارتباط برقرار کردن مدرسه با محله، جامعه و خانوادها است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه یکی از وجوه تربیت تعامل، همکاری و مشارکت در امور اجتماعی است، افزود: امروز در این مراسم شاهد این تعامل و همکاری با ورود خیرین هستیم.

حاجی میرزایی گفت: بیش از ۱۱۳ هزار کلاس درس توسط خیرین در دو دهه اخیر ساخته شده است که کار ارزشمندی است.

وی در مورد مشکل آموزش‌یاران نهضت سواد آموزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش نیز تاکید کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های من رفع مشکلات این افراد است؛ اطمینان می‌دهم از کوچکترین تلاشی در این راستا دریغ نخواهیم کرد.

وی در مورد طرح رتبه بندی‌فرهنگیان نیز  توضیح داد: این موضوع جزو مسولیت‌های ما است و در بودجه ۹۸ اعتباری پیش‌بینی شده که در نیمه دوم امسال اجرایی خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: در زمینه کمک به فرهنگیانی که در جریان سیل متحمل خسارت شدند حتما متناسب با بضاعت خود کمک خواهیم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: