« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
حشمت‌الله عباسی خبر داد؛
مردم خیر و نیکوکار هم استانی در سال جاری دو میلیارد و 484 میلیون تومان کمک های خود را به کمیته امداد منطقه دو یاسوج اهداء کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای روکوف، حشمت‌الله عباسی، رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج گفت: این نهاد به‌منظور توسعه و جلب مشارکت‌های مردمی طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی را در دستور کار دارد.

وی تصریح کرد: صندوق‌های صدقات، جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها، اکرام ایتام، اطعام نیازمندان، زکات،  نذورات مردمی، احسان دانش‌آموزی، برکت و مفتاح الجنه ازجمله طرح‌های اجرایی کمیته امداد برای یاری نیازمندان تحت حمایت است.

عباسی با اشاره به اینکه جلب اعتماد عمومی، بهترین راهکار افزایش مشارکت‌های مردمی است، گفت: مردم خیر و نیکوکار استان دو میلیارد و 484 میلیون تومان در شش‌ماهه اول سال جاری به نیازمندان این نهاد کمک کرده‌اند.

وی تأکید کرد: کمک به ایتام، زوج‌های جوان، درمان، هزینه‌های تحصیلی و فرهنگی، مسکن، کمک‌های موردی و کمک به اشتغال مددجویان ازجمله موارد مصرف درآمد حوزه مشارکت‌های کمیته امداد از طریق جمع‌آوری کمک‌های مردمی است.

رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج بابیان اینکه بهره‌مندی از ظرفیت خیران و نیکوکاران در امر کمک به نیازمندان یکی از مهم‌ترین اهداف مشارکت‌های مردمی این نهاد است، افزود: مردم نوع‌دوست و خیران نیکوکار می‌توانند جهت کمک به مددجویان این نهاد در زمینه‌های مختلف به دفاتر این نهاد در استان مراجعه و یا از طریق سامانه #074*8877* به‌عنوان یکی از روش‌های نوین در پرداخت کمک‌های خود، اقدام کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین