« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۰۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
ظهر امروز انجام گرفت:
فرماندار لنده به همراه بخشدار مرکزی ؛معاون فرماندار ؛ روسای برخی ادارات مرتبط روز سه شنبه مورخه 1398/07/23 از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این روستاها و ساکنان آن قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای روکوف،ظهر امروز فرماندار لنده به همراه بخشدار مرکزی ؛معاون فرماندار ؛ روسای برخی ادارات از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این روستاها و ساکنان آن قرار گرفت.


در این بازدید یک روزه جمعی از ساکنان روستاهای فوق ، مهمترین مطالبات خود را نبود آب شرب و جاده مناسب عنوان کردند.


سید خدادوست موسوی فرماندار شهرستان لنده در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد:نگاه دولت و نظام در موضوع خدمت رسانی به مردم حضور مسئولان و دست اندرکاران دولت در میان مردم برای آگاهی و تسهیل مشکلات آنان است.


مهندس موسوی  هدف اصلی از این بازدیدها را ارتقای اعتماد مردم نسبت به نظام و دولت عنوان کرد و ادامه داد: بسیاری از مشکلات مردم به دلیل عدم دسترسی به مسئولان مربوطه حل نشده و یا مورد توجه جدی قرار نگرفته است که با این نوع بازدیدها این مشکلات از نزدیک به گوش و نظر دولتمردان می رسد.



نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
احد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
0
0
امیدواریم فرماندار محترم به روستاهای دیگر بخش مرکزی از جمله روستاهای پا تاوه، دم تنگ ،کل ، گرک ، دول آبزا ، مله ی سفید ، کتج و سرسوره؛چلی و لارب که به اعتقاد مردم روستاهای فراموش شده هستند سرکشی کند و مسولین استانی را هم دعوت کند تا مشکلات این روستاها را از نزدیک ببینند ، مخصوصا در بخس راه و جاده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
0
0
چرا در مورد دروغ مسولان به روستای چلی چیزی نمی نویسی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: