« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۳
پایگاه خبری آوای رودکوف :مقام مسئولی در عراق اخبار منتشر شده در خصوص بازداشت سرشبکه سایت معاند آمد‌نیوز در شهر نجف اشرف را تکذیب کرد.

به گزارش فارس: منبعی در دولت عراق بازداشت «روح‌الله زم»، سرشبکه کانال ضد انقلاب آمد‌نیوز در شهر نجف اشرف را رد کرد.

«جواد الغزالی»، رئیس‌ کمیته امنیتی شورای استان‌داری نجف اشرف دیروز (پنجشنبه) در گفت‌وگو با «بغداد الیوم» گفت: «آنچه برخی از رسانه‌های خارجی منتشر کرده‌اند مبنی بر اینکه یک‌روزنامه‌نگار مخالف ایرانی در نجف طی عملیاتی بازداشت شده و تحویل مقامات ایران داده شده است، صحت ندارد».

او گفت بعد از شنیدن این خبر از سوی رسانه‌های خارجی، این مسئله را مسئولان امنیتی محلی جویا شده و مشخص شده است که این گونه اخبار صحت ندارد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشنبه این هفته (۲۲ مهر) طی بیانیه‌ای از بازداشت «روح الله زم» سرشبکه سایت معاند و ضدانقلاب آمدنیوز در یک عملیات اطلاعاتی هوشمندانه توسط سازمان اطلاعات سپاه و دستگیری وی خبر داد.

شبکه المیادین لبنان دو روز بعد از بازداشت زم، به نقل از منابع عراقی و کردی خود مدعی شد که روح‌الله زم شنبه این هفته (۲۰ مهر) وارد عراق شده و بعد از دیدار با مقامات امنیتی فرانسوی در سفارت فرانسه در شهر بغداد به اربیل رفته است و نهایت در این شهر به دام افتاده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین