« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
عاشقان و دلدادگان امام حسین (ع) شهر لنده از صبح امروز در دسته‌های سینه زنی و زنجیرزنی از نقاط مختلف شهر خود را به گلزار شهدای گمنام و امام زاده عمادالدین ولی رسانده‌اند و از آنجا بر حسین و اولاد حسین و اصحاب حسین سلام و درود فرستاندند.
به گزارش پایگاه خبری آوای روکوف؛عاشقان و محبان خاندان اهل بیت (ع)شهر لنده از صبح امروز در دسته‌های سینه زنی و زنجیرزنی از نقاط مختلف شهر خود را به گلزار شهدای گمنام و امام زاده عمادالدین ولی رسانده‌اند و از آنجا بر حسین و اولاد حسین و اصحاب حسین سلام و درود فرستاندند.

پیاده روی جاماندگان اربعین؛ برگزاری زیارت اربعین و مراسم سوگواری و مرثیه خوانی؛برپایی موکب و ایستگاههای صلواتی بخشی از برنامه‌های اجرا شده در مراسم پیاده‌روی و تجمع عظیم جاماندگان اربعین در لنده بود.

امام حسین(ع) و یاران با وفایش روز دهم محرم سال 61 هجری قمری در حالی که بیش از 72 تن نبودند با دلاورمردی و رشادت با عزت و آزادگی با دشمنان دین اسلام جنگیدند و به شهادت رسیدند.

مرقد مطهر این امام معصوم و حضرت عباس(ع) و یارانش در شهر کربلای عراق است.

امام زاده عمادالدین ولی


امام زاده عمادالدین ولی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: