« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
رئیس اداره جهاد کشاورزی سمیرم، خبر داد:
رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان سمیرم، گفت: در شهرستان سمیرم پنج مرکز خرید تضمینی فعال است تا محصولات کشاورزان را خریداری کند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، احمد تیموری رئیس جهاد کشاورزی شهرستان سمیرم در نشست نماینده و مسئولان شهرستان با دهیار و مردم روستای سادات آباد و چهارراه با اشاره به خرید تضمینی گندم توسط دولت از کشاورزان، اظهار کرد: در شهرستان سمیرم پنج مرکز خرید تضمینی فعال است تا محصولات کشاورزان را خریداری کند.

احمد تیموری با اشاره به حضور دلالان در این بازار، افزود: دلالان و سودجویان با قیمتی بالا‌تر از مبلغ تعیین شده خرید تضمینی به کشاورزان مراجعه می‌کنند که این موضوع را بررسی می‌کنیم.

او در پاسخ به سوالات و گلایه کشاورزان در رابطه با حضور کمپاین‌های مهاجر در شهرستان و اعلام نرخ بال برای کمباین کردن خاطر نشان کرد: برای برداشت محصولات کشاورزان به این موضوع توجه داشته باشند که کمباین مورد استفاده معاینه فنی داشته باشد تا از ریزش بیشتر از حد مجاز محصول جلوگیری شود.

تیموری، افزود: با توجه به اقدامات انجام شده و صورت جلسه موجود نرخ کمباین برای کاشت دیم هر هکتار بالغ بر ۱۱۲ هزار تومان تا ۱۲۰ هزار تومان تعیین و همچنینن برای محصولات آبی بالغ بر ۲۰۰ هزار تومان مشخص شده است.

رئیس اداره جهاد و کشورزی شهرستان سمیرم با اشاره به استقبال از متقاضیان فعالیت در حوزه گلخانه در سمیرم، بیان کرد: افرادی که بخواهند به صورت خصوصی و یا در غالب مجتمع گلخانه احداث کنند در صورت داشتن شرایط ما با این افراد همکاری کرده و از تسهیلات ارزان قیمت بهره‌مند خواهند شد.

تیموری همچنین با اشاره به دیده شدن پنج نقطه در شهرستان برای احداث گلخانه، خاطر نشان کرد: به زودی نتیجه بررسی این نقاط اعلام خواهد شد.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: