« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۱۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده انجام شد:
امروز و به مناسبت اربعین حسینی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد لنده ، ایستگاه صلواتی در جوار امام زاده عمادالدین ولی (ع) در روستای مونه برپا شد.
پایگاه خبری آوای روکوف:یا حسین موکب به موکب از تو فقط حرف می زنند ، به گمانم این شور و عشق زلزله آتشین توست ، شاید تنها نیزارها نیستند که در اربعین پاییزی محزون دارند ،  تنها پیراهن های کبود نیستند که بوی بغض دارند ، حتی پرنده گان قاره های دوردست می دانند که در این روز باید برکدامین خون بزرگوار ، خطبه بخوانند.

اربعین خود دانشگاهی است از سنخ کار هیئتی آکادمیک که شایسته تکریم است ، زیرا اربعین ثمره عاشوراست و آنچه امام حسین(ع) در عاشورا آغاز کرد در اربعین به بار می نشیند.

درادامه روند فعالیت های  منظم  و برنامه ریزی شده بسیج دانشجویی  ، امروز  دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نورلنده ، با برپایی ایستگاه صلواتی در جوار مقدس امامزاده عماد الدین ولی(ع)  ، به اربعین لبیکی از جنس خدمت و شور حسینی ارائه دادند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
سلمان یوسفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
0
0
خدا قوت ،اجرتون با سالار شهدا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: