« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
ایران
رییس کمیسیون عمران با بیان اینکه چه کسی گفته بلیت هواپیما برای نمایندگان مجلس رایگان است، گفت: بلیت هواپیما برای نمایندگان مجلس رایگان نبوده و نیست.
به گزارش پایگاه خبری آوای روکوف،محمدرضا رضایی کوچی درباره ادعای برخی از شرکت‌های هواپیمایی مبنی بر اینکه بخشی از زیان‌دهی آنها به ارایه بلیت رایگان به نمایندگان مجلس و سفرهای مسئولان بر می‌گردد، اظهار داشت: بلیت هواپیما برای نمایندگان مجلس رایگان نبوده و نیست. اگر نماینده‌ای به حوزه انتخابیه خود برود یا از حوزه انتخابیه خود به تهران بازگردد بخشی از بهای بلیت را می‌تواند تخفیف بگیرد.

رییس کمیسیون عمران با بیان اینکه در این صورت هم نماینده مجلس باید بالای 55 درصد بهای بلیت را بپردازد، اظهار داشت: اگر بنده بخواهم به حوزه انتخابیه خود یعنی شیراز سفر کنم بیش از 55 درصد بهای بلیت هواپیما را می‌پردازم اما اگر قصد سفر به سایر شهرها و استان‌ها را داشته باشم به طور کامل هزینه بلیت را می‌پردازم.

رضایی کوچی با بیان اینکه چه کسی گفته است بلیت هواپیما برای نمایندگان رایگان است، تاکید کرد: شاید هر سه هفته یک بار یک نماینده بخواهد به حوزه انتخابیه خود سفری داشته باشد که اغلب هم این سفرها کاری است و می تواند از این تخفیف استفاده کند البته باید متذکر شوم که مجلس هم مابه التفاوت آن تخفیف را هم به شرکت هواپیمایی می‌پردازد.

وی با اشاره به بازار فروش بلیت هواپیما اظهار داشت: انتقادهای بسیار زیادی به فروش چارتری بلیت‌های هواپیما وارد است و برخی از شرکت‌ها به بهانه فروش بلیت چاتری قیمت را به طور سرسام آوری افزایش می‌دهند.

رییس کمیسیون عمران ادامه داد:‌ قرار بود آقای اسلامی بحث بلیت‌های چارتری را ساماندهی کند اما هنوز بساط بلیت چارتر جمع نشده است.

رضایی کوچی همچنین درباره عملکرد وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن اظهار داشت: از عملکرد وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن راضی نیستیم و وعده‌ها و برنامه‌های وزیر در این بخش محقق نشده است.

وی تاکید کرد: بخش مسکن نیازمند تسهیلات ارزان قیمت، کاهش قیمت زمین، تولید زمین، بازسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده در سریع‌ترین زمان ممکن است که در هیچ از این بخش‌ها وزارت راه وشهرسازی حضور پررنگی نداشت.


آفتاب‌‌نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: