« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
ایران
گروهی از شکارچیان غیر مجاز برای شکار وارد کوه های مجاور و نزدیک به منطقه حفاظت شده هرمود لارستان شدند. پس از آن‌ که آنها خودرو سواری…
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، گروهی از شکارچیان غیر مجاز برای شکار وارد کوه های مجاور و نزدیک به منطقه حفاظت شده هرمود لارستان شدند. پس از آن‌ که آنها خودرو سواری و موتورسیکلت‌شان را در بستر رودخانه ای مخفی کردند به بالای کوه رفته و به جستجوی شکار پرداختند.

در این حین نیروهای یگان حفاظت محیط زیست لارستان، از حضور شکارچیان مطلع و عازم آن محل می شوند. پس از باران شدیدی که در آن روز باریده بود زمانی که نیروهای محیط زیست به آن محل می رسند متوجه می شوند که بخاطر بارش باران، رودخانه فصلی تشکیل شده و خودرو و موتورسیکلت متخلفین را کاملا آب برده است.

سپس اقدام به دستگیری متخلفین می کنند و در نهایت آنها را با لاشه سه راس پازن وحشی و اسلحه و مقادیری فشنگ و ادوات شکار دستگیر می کنند. پرونده متخلفین برای سیر مراحل قانونی به دادگاه و مراجع قضایی تحویل داده شده است.

لازم به ذکر است که یگان حفاظت محیط زیست لارستان، همیشه جزء یگان های برتر کشور در زمینه کشف تخلف شکار و صید شناخته می شود. این در حالی است که این یگان، لاشه ۱۰ راس قوچ و میش و کل و بز و بیش از ۱۲ قبضه اسلحه در طی ده روز گذشته از متخلفین کشف نموده اند.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: