« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰
اصرار بر شعار «مرگ بر آمریکا» و «لبیک یاحسین» گزینه روی میز ملت ایران است که در بیش از هزار شهر و شهرستان و ۴ هزار روستای سراسر کشور و در تمامی مسیرهای منتهی به میدان بزرگ آزادی تهران ظهور خواهند یافت

به گزارش آوای دنا،اصغر آبخضر قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح امروز (یکشنبه) طی یک نشست خبری اظهار داشت: ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن هر ساله شکست توطئه‌ها علیه ایران و ایرانی را صلا داد و پیشرفت‌های علمی و فناوری ایرانیان شتاب گرفت و ناقوس رسوایی غرب جنایتکاران را به صدا درآورد.

وی ادامه داد: ۲۲ بهمن امسال در آغازین سال استقرار دولت یازدهم که با شعار محوری تدبیر و امید و با طرح سیاست اعتدال اعتماد ملت بزرگ ایران را جلب کرده و تحرک دیپلماسی شرایطی ویژه‌ای را پیش‌روی ایران و جهان قرار داده است اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد بویژه تاکید ریاست محترم جمهوری به حضور همه اقشار و احزاب با گرایش‌های مختلف در راهپیمایی این روز قابل تقدیر است.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه ۲۲ بهمن امسال با حضور وصف‌ناپذیر ملت ایران در راهپیمایی بر قدرت دیپلماسی کشور و تیم مذاکره‌کننده خواهد افزود به اظهارات چند روز گذشته جان کری وزیر امور خارجه آمریکا و وندی شرمن سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اشاره و تصریح کرد: یاوه‌گویی‌های دشمنان ملت و بویژه گزافه‌گویی چند روز گذشته سران آمریکا که بسیار سخنان تحقیرآمیز و بی‌ادبانه‌ای بود ملت ایران ۲۲ بهمن ماه امسال پاسخ دندان‌شکنی به آنها خواهد داد و پوزه آنها را به خاک خواهد مالید.

آبخضر افزود: ملت بزرگ ایران در ۲۲ بهمن در پاسخ به سخنان سخیف سردمداران شیطان‌صفت آمریکا گزینه‌های روی میز خود را با فریاد رسا مرور خواهند کرد؛ شجاعت، شکست‌ناپذیری، عزت‌خواهی، حق‌طلبی، اقتدار، شهادت‌طلبی، پیشرفت‌های بزرگ نظامی، ایستادگی عزت‌مندانه در مقابل تحریم‌های ظالمانه غرب آمریکا و آماده پاسخگویی قدرتمندانه به هرگونه تهدید نظامی گزینه‌های روی میز ملت ایران خواهد بود.

وی تاکید کرد: اصرار بر شعار «مرگ بر آمریکا» و «لبیک یاحسین» گزینه روی میز ملت ایران است که در بیش از هزار شهر و شهرستان و ۴ هزار روستای سراسر کشور و در تمامی مسیرهای منتهی به میدان بزرگ آزادی تهران ظهور خواهند یافت.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه به تشریح برنامه‌های ۲۲ بهمن پرداخت و گفت: مردم ایران اسلامی در شامگاه ۲۱ بهمن امسال نیز به یاد تکبیرهای سال ۵۷ نوای روحانی و دل‌انگیز گلبانگ تکبیر را راس ساعت ۲۱ در آسمان میهن عزیزمان طنین انداز می‌کند همچنین بانگ الله اکبر از گلدسته‌های مساجد و پایگاه‌های بسیج و شبکه‌های مختلف صدا وسیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.

آبخضر اضافه کرد: همزمان با طنین گلبانگ تکبیر آسمان تمامی مراکز استان‌ها و ۳۰۰ شهر و روستای کشور و همزمان در چندین نقطه شهر تهران در شامگاه ۲۱ بهمن به شکرانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نورباران و نورافشانی می‌شود.

وی در ادامه در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا پوسترهای صداقت آمریکایی در طول راهپیمایی نصب خواهد شد یا خیر گفت: فعلا چنین خبری وجود ندارد اما مردم خودشان به صورت خودجوش دست‌نوشته پلاکارد و اقدامات خودجوشانه انجام می‌دهند.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص تغییرات آب و هوایی نیز گفت: ملت بزرگ ایران در سخت‌ترین شرایط جوی طی این چند سال همواره حضور باشکوهی در ۲۲ بهمن به عمل آوردند اما طبق استعلام ما از هواشناسی ۲۲ بهمن تهران نیمه‌ابری و آفتابی خواهد بود اما در استان‌های شمالی بارش برف و باران و در استان‌های جنوبی نیمه‌بارانی و ابری خواهد بود.

وی در ادامه این نشست خبری اعم برنامه‌های مراسم یوم الله ۲۲ بهمن را تشریح کرد که به شرح زیر است.

-همزمان در هزار بخش، شهر و شهرستان و ۴ هزار روستای کشور و همچنین در تهران مردم از ساعت ۹ صبح از مسیرهای ده‌گانه به سوی میدان آزادی حرکت خواهند کرد.

-حضور خانواده معظم شهدا که در آن مادران، همسران و فرزندان شهیدان بویژه شهدای عرصه علم و فناوری همراه با تصاویر زیبای شهیدان زینت‌بخش مسیرهای راهپیمایی خواهد بود.

-حضور گسترده جانبازان ویلچری بویژه جانبازان شیمیایی و قطع نخاع در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

-اعزام بیش از ۱۷۰ هنرمند در گروه‌های هنری و فرهنگی برای برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب به ۷۸ نمایندگی در ۶۰ کشور جهان

-حضور بیش از ۲۵۰ خبرنگار خارجی و ۱۸۰۰ خبرنگار، عکاس و عوامل تصویربرداری و خبری داخلی در تهران و بیش از ۲۵۰۰ خبرنگار عکاس و تصویربردار در تمامی استان‌های کشور و همچنین اکثر شبکه‌های صدا و سیما از جمله ۳۲۰ گروه خبری و تمام شبکه‌های برون‌مرزی و جام جم در تهران و تمام شبکه‌های استانی کشور در مسیرهای راهپیمایی مراسم ۲۲ بهمن را به صورت مستقیم پوشش خبری را تصویری می‌دهند.

-بسیاری از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی کشورهای دیگر از جمله شبکه‌ تلویزیونی المنار، الاخبار، آناتولی، تلویزیون ملی تونس، الجزیره قطر، رادیو فرانسه، رادیو سوئد پژواک، شبکه دو نروژ، شین هوا چین، فوجی و آساهی ژاپن، شبکه زد بی اف آلمان، کانال دی ترکیه، سی بی اس و شبکه ای پی نیز آمادگی پخش گزارشات خبری را خواهند داشت.

-استقرار بیش از ۱۴ کیلومتر سیستم صوتی در مسیرهای راهپیمایی و میدان آزادی و ارائه خدمات صوتی و اضافه نمودن بیش از ۶۰۰ بلندگو و آماده سازی ۴۰ واحد صوتی سیار با بهره‌گیری از ۳۲۰ دستگاه بلندگو در مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی تهران و ارائه بیش از ۱۹۵کیلومتر خدمات سیستم صوتی در مراکز استان‌ها

-۹۸ حوزه فرهنگی و هنری، خبری، امدادی و رفاهی توسط تشکل‌های مردمی سازمان و نهادها در طول مسیر امام حسین تا میدان آزادی و مسیر میدان صادقیه، فتح سه‌راه فرودگاه تا میدان آزادی

-۱۸۰۰ غرفه در مسیر راهپیمایی حدود ۱۰۰۰ نقطه درسراسر کشور

-حدود ۷۲ چادر به عنوان ایستگاه سلامت و استراحت سالمندان و ارائه خدمات پزشکی

-به مناسبت عید انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن ناوگان حمل و نقل عمومی سرویس‌دهی رایگان مترو شرکت واحد اتوبوسرانی از تمام میادین و بخش‌های تاکسی‌رانی از ساعت ۶ صبح جهت رفت و آمد مردم به سمت مسیرهای راهپیمایی انجام می‌شود

-برگزاری نمایشگاه ویژه بر اساس شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی

-استقرار گروه‌های سرود و رزم‌نواز برای اجرای سرودهای انقلاب و استقرار گروه‌های کودک و نوجوان تلویزیونی و اجرای برنامه‌های زنده در مسیر راهپیمایی

-ستاد گمشدگان در مسیر راهپیمایی و ۱۵ مرکز مشخص شده فعال است

-آماده سازی تمام مساجد و نمازخانه ادارات و مدارس طول مسیرهای راهپیمایی و استقرار ۱۴ جایگاه مخصوص برای برپایی نماز جماعت و برپایی ۲۴ خیمه نماز توسط جمعیت هلال احمر

-حضور ۱۵۰۰ هنرمند جوان عکاس ویژه مردمی و طرح شمسه

-اجرای برنامه هم‌سرایی ۶۰۰ هراز نوجوان و دانش‌آموز و بسیجی در قالب گروه‌های سرود ۱۳۵۷ نفری در مراکز استانی و گروه ۲۲ هزار نفره در تهران

-حضور نوجوانان و جوانان نسل سومی

-به تصویر کشیدن زنده تابلوهای نقاشی و هنری توسط بخشی از هنرهای تجسمی دانشگاه‌های هنر

به گزارش فارس، اصغر آبخضر در ادامه به مراسم ویژه میدان آزادی تهران پرداخت و گفت: مراسم رسمی یوم الله ۲۲ بهمن در میدان آزادی راس ساعت ۱۰ صبح با حضور خانواده‌های معظم شهیدان، ایثارگران و جانبازان و مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم برخی از مسئولان لشکری و کشوری، سفرا، کارداران و وابستگان نظامی کشورهای خارجی مقیم و میهمانان خارجی بویژه جوانان کشورهای بیداری اسلامی از عراق، مصر، لبنان، تونس، اسپانیا انگلیس، بولیوی، فلسطین و تعدادی از مسلمانان آمریکایی و تعدادی از علما و شخصیت‌های فرهنگی سیاسی کشورهای اسلامی در تهران آغاز خواهد شد.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سقوط چتربازان نیروهای مسلح و انجام عملیات نمایش هوایی، اجرای سرود توسط رزم‌نوازان دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران، اجرای دو سرود توسط گروه سرود ۲۲ هزار نفری جوانان دانش‌آموز، قرائت قطع‌نامه یوم الله ۲۲ بهمن و سخنرانی حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهوری ایران اسلامی از دیگر برنامه‌های ویژه میدان آزادی خواهد بود.

منبع/فارس

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
مهمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
0
0
کوتاه بیا ، شعار دادن دیگر ..... ارزش ندارد. واقعیات جهان امروز را باید درک کرد. با بدو بیراه گفتن به دیگران و دیگران را به مبارزه واهی و بی سرانجام طلبیدن چیزی جز بهدر دادن توان و سرمایه نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: