« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان، خبر داد:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان، از اختصاص 30 هکتار زمین به منظور احداث دهکده المپیک این شهرستان، خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، عصر روز دوشنبه بیست و نهم مهرماه؛ اعضای شورای اسلامی شهر لار در هفته تربیت بدنی و ورزش میزبان رئیس اداره ورزش و جوانان بودند.

در این دیدار که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و در صحن شورای اسلامی شهر لار برگزار شد، محمدحسن طیبی در سخنانی، اظهار کرد: 30 هکتار زمین در ناحیه صنعتی حسن لری برای ورزشکاران تحت عنوان «دهکده المپیک لارستان، اختصاص یافته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان، بیان کرد: باتوجه به گسترش شهر و لزوم ارائه خدمات گسترده تر به شهروندان، این اقدام در در قالب «طرح ملی» انجام می شود که نیاز به پیگیری اصولی دارد.

او بر لزوم پیگیری بودجه‌ها در استان و کشور برای ساخت پیست آفرود و موتور سواری تاکید کرد و با اشاره به اینکه بهسازی استخر شهرقدیم ضروری است و در این رابطه پیگیری انجام شده است، گفت: ساخت خانه تنیس و زورخانه در استادیوم شهید دانشیار یکی از اقدامات پیش‌رو است که باید بعنوان یک خواسته مردم اجرا شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان با تشکر از دعوت اعضای شورا همزمان با هفته تربیت‌بدنی در صحن شورا، متذکر شد: حمایت شورا و شهرداری از ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی، قابل تقدیر است.

این رئیس در پایان سخنان خود به میزبانی مسابقات استانی و کشوری و برگزاری برنامه مختلف ورزشی، حضور تیم‌های ورزشی در سطح استان و کشور و درخواست حمایت و تحت پوشش قراردادن این تیم‌ها از سوی شهرداری‌ها نیز اشاره کرد.

مقیمی رئیس شورای اسلامی شهرستان لارستان نیز در بخشی دیگر از این جلسه شورای اسلامی شهر لار با تبریک فرا رسیدن هفته تربیت‌بدنی، رئیس اداره ورزش و جوان شهرستان لارستان را شخصیتی متخصص و پیگیر در مسئولیت خود دانست و تصریح کرد: و کارهای مختلف انجام شده در امور ورزش و جوانان و اختصاص بودجه برای پروژه‌های ورزشی ستودنی است.

سیدمهدی میرپور هم در این جلسه شورا، اذعان داشت: توجه به عدم اختلاف در گروههای ورزشی و همگرایی ورزشکاران در رشته‌های گوناگون برای اعتلا و پیشرفت موضوع مهمی است که باید نهادینه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر لار، در پایان از برگزاری برنامه‌ها و پیگیری در اتمام پروژه‌های در حال اجرای اداره ورزش بویژه چمن مصنوعی مجتمع ورزشی شهید دانشیار، تقدیر کرد.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: