« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
رئیس روابط عمومی کمیته امداد استان خبر داد؛
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 5100فرصت شغلی بااعتبار 150 میلیارد تومان برای اقشار کم‌درآمد و مددجویان این نهاد در سال جاری ایجاد می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، علی حسن مظاهری، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این استان از نرخ بالای بیکاری رنج می‌برد، گفت: به‌منظور ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر 150 میلیارد تومان در سال جاری به اشتغال مددجویان اختصاص‌یافته است.


وی بابیان اینکه بااعتبار ذکرشده 5100 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می‌شود، افزود: با تدابیر اندیشیده شده در این نهاد، سال گذشته 3514 شغل بااعتبار 80 میلیارد تومان برای مددجویان و سایر نیازمندان توسط کمیته امداد ایجاد شد.

مظاهری بابیان اینکه در سال رونق تولید، اعتبار اشتغال‌زایی این نهاد دو برابر شده است، تصریح کرد: در شش‌ماهه سال جاری 764 طرح اشتغال‌زایی بااعتبار بیش از 20 میلیارد تومان برای مددجویان اجراشده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های این نهاد، توانمندسازی مددجویان با ایجاد اشتغال پایدار از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی است، گفت: شغل‌های ایجادشده برای مددجویان بیشتر در زمینه‌های کشاورزی، دام‌پروری، صنایع‌دستی فعالیت‌های صنفی با تأکید بر فناوری‌های دانش‌بنیان و جدید است.

رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد شناسایی مددجویان مستعد اشتغال، شناسایی ظرفیت‌های منطقه، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان متقاضی به‌منظور ارتقاء سطح آگاهی علمی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای آن‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه اشتغال این نهاد عنوان کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: