« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲
رئیس جهاد کشاورزی فارس، خبر داد:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس، گفت: پایش مناطق آلوده و تخم‌ریزی شده ملخ صحرائی، این حشره مضر در استان را در دستور کار است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، محمد مهدی قاسمی، اظهار کرد: هجوم ملخ‌های صحرایی به ۱۴ شهرستان استان فارس در سال زراعی گذشته خسارت زیادی را به بدنه کشاورزی این استان تحمیل کرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، بیان کرد: گویا مسئولان مربوطه امسال با درس گرفتن از این تجربه تلخ اقدام‌های پیشگیرانه‌ای را در دستور کار خود قرار داده اند.

او، گفت: سال گذشته با همکاری مردم مبارزه رضایت بخشی با ملخ صورت گرفت که از این رو چارچوب اجرایی سال قبل امسال نیز دنبال می شود.

محمد مهدی قاسمی با بیان اینکه بخشی از مطالبات مبارزه با ملخ همچنان تامین نشده است، افزود: به منظور مدیریت بحران این آفت در سال جاری تعیین تکلیف این مطالبات ضروری است.

قاسمی، ادامه داد: کمیته بحران در ۱۴ شهرستانی که سال گذشته به ملخ آلوده بود به ریاست فرمانداران تشکیل و با بررسی امکانات موجود، نیازهای هر شهرستان به ستاد بحران ارائه شود.

او با اشاره به احتمال حمله ملخ به سایر نقاط استان، اضافه کرد: اقدامات، تجارب و آموزه های موفق سال گذشته در زمینه مبارزه با ملخ، باید به صورت فراگیر به همه نقاط استان منتقل شود.

قاسمی برنامه ریزی دقیق و همکاری سایر دستگاه های اجرایی به منظور مبارزه جدی با حمله ملخ صحرایی را ضروری دانست و افزود: در صورت طغیان آفت به طور مشخص در هر پهنه یک دستگاه اجرایی به عنوان معین در کنار جهاد کشاورزی قرار گیرد.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: