« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
لنده
جلسه بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی امروز در محل دفتر سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،ظهر امروز جلسه بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی در محل دفتر سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  شهرستان لنده  برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده اظهار داشت:روز 13 آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.


حجت الاسلام سید محمود الهی نیا بر هر چه باشکوه برگزار کردن این مراسم  تاکید کردند و افزودند با توجه به بد عهدی های استکبار جهانی و بمنظور گرامیداشت این روز تصمیم بر این شده که برنامه های بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان پربار تر از سال های گذشته انجام شود.


در ادامه این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده ضمن تاکید بر لزوم هماهنگی و تعامل کلیه ادارات و سازمان های دولتی در راستای انجام زیرساخت های لازم برای حضور پرشور مردم در صحنه، گفت: مردم شهرستان لنده از بدو پیروزی انقلاب اسلامی حامی و همراه انقلاب و نظام بوده و تاکنون در تمامی مراسم های راهپیمایی نیز حضوری باشکوه داشته اند.

سرگرد مختاری حضور کارکنان ادارات را در مراسمات و مناسبتهای فرهنگی ضروری دانست و اظهار داشت :مسولین و کارکنان ادارات شهرستان نیز باید دوش به دوش مردم در تمامی صحنه ها و مناسبتهای مختلف حضور جدی تری داشته باشند.

وی خواهان حذف تشریفات زائد از مراسمات و مناسبتهای مختلف شد و بر ضرورت پرهیز از اسراف و تشریفات غیرضروری و کاهش هزینه و رفع تشریفات زاید در همایشها و برنامه های مختلف فرهنگی شد.


در پایان این نشست مقرر شد راهپیمایی روز 13 آبان در تاریخ فوق و راس ساعت هشت و 30دقیقه با حضور اقشار مختلف مردم ؛ ادارات ؛دانش آموزان و دانشجویان از جلو سپاه ناحیه لنده تا دبیرستان فارابی برگزار و مراسم در محل دبیرستان فارابی بر گزار گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین