« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
کهگیلویه وبویراحمد
همایش دانش آموزان انقلابی با عنوان «نهضت ما زنده‌ایم» به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با حضور بیش از ۹۰۰ دانش آموز دختر دبیرستانی شهر یاسوج برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، مسئول بسیج دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد روز شنبه در این آئین اظهار داشت: این همایش در راستای نشاط و شادابی در سایه سار عفاف و حجاب در شهر یاسوج برگزار شد.


سعادت صالح نیا یادآور شد: دانش آموزان آینده سازان و نقش آفرینان اصلی در جمهوری اسلامی ایران هستند و این همایش با محوریت دانش آموزان در راستای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: امروز به چهار زوج جوان با کمک و همراهی دانش آموزان شهر یاسوج جهیزیه اهدا شد.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: نقش جامعه زنان در اسلام از صدر تا کنون بر کسی پوشیده نیست و روشنگری و بصیرت دهی حضرت زینب سبب شد تا جبهه حق روشن شود.

سرهنگ جهانگیر انصاری افزود: نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس نقشی بی بدیل بوده و امروز نیاز است تا این نقش ارزنده بیش از پیش دیده شود تا ایستادگی و مقاومت جبهه حق در مقابل استکبار بیشتر شود.

سرهنگ انصاری ابراز داشت: دشمن امروز حجاب، عفاف و تفکر زنان این کشور را هدف گرفته و ایستادگی زنان در سنگر عفاف و حجاب پیروزی های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی را رقم زده است.

وی گفت: با مطالعه وصیت نامه شهدا خواهیم دانست که توصیه اصلی شهدا عفاف و حجاب است و اگر ما نتوانیم این سنگر را حفظ کنیم شکست سنگینی را خواهیم خورد.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دشمن با هدف قرار دادن این سنگر بدنبال تسلط بر کشور ایران برای رسیدن به امیال خود است.

وی بیان کرد: آسایش و امنیت در جمهوری اسلامی به راحتی بدست نیامده و باید با بصیرت و روشنگری سنگر عفاف و حجاب را حفظ کرد تا شکست نصیبمان نشود.

هفتم تا ۱۳ آبان به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است.

یک چهارم شهدای کهگیلویه و بویراحمد دانش ‌آموز و فرهنگی بودند و این استان ۴۴۶ دانش‌ آموز و ۹۹ فرهنگی شهید دارد./ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین