« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
فرمانده انتظامی لنده خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان لنده از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و توقیف 53 دستگاه خودرودی شیشه دودی و موتورسکلیت متخلف در شهرستان لنده خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرمانده انتظامی لنده از توقیف 30 دستکاه خودروی شیشه دودی متخلف و23 دستگاه موتور سیکلت و کشف 3 فقره سرقت و دستگیری 3 نفر سارق  در تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط الوده و جرم خیز درشهرستان خبر داد.

سرگرد فرزین جمشیدی در تشریح این خبر اظهار داشت با مشارکت یگانهای انتظامی شهرستان لنده طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط الوده و جرم خیز در این شهرستان به اجرا در آمد.


وی افزود ماموران در اجرای طرج 33 دستگاه خودروی شیشه دودی 23 دستگاه موتور سیکلپ متخلف  را توقیف و ضمن اعمال قانون به پارکینگ انتقال دادند .

جمشیدی تصریح کرد: در ادامه این طرح 3فقره سرقت کشف و همچنین 3 سارق و 38 نفر متهم تحت تعقیب ؛ دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی لنده از شهروندان در خواست کرد هر گونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان و بر هم زنندگان نظم و امنیت در شهرستان را از طریق مرکز فوریت های 110 اعلام نمایند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: