« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۲۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
در آستانه راهپیمایی ۱۳ آ‌بان؛
شهردار لنده در پیامی از ‌‌مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آ‌بان دعوت کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، مهندس مختار مشهدی زاده شهردار لنده در پیامی از مردم شریف و شهیدپرور شهرستان لنده دعوت نمود بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 13آبان اتحاد و همدلی خود را به رخ جهانیان بکشند.

در بخشی از پیام شهردار لنده آمده است:

سیزده آبان روز استوارى ملت ایران در مقابل ترفند استکبار است. حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی)

در دفتر تاریخ پرافتخار ایران اسلامی، یوم الله 13 آبان سالروز شهادت دانش آموزان انقلابی بدست دژخیمان پهلوی، تبعید حضرت امام راحل(ره) به ترکیه و حماسه تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی می باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دانش آموز، از عموم مردم شریف شهرستان لنده دعوت می کنم تا با حضور گسترده و حماسی خود در راهپیمایی سیزده آبان امسال، صلابت، شجاعت، وحدت و همدلی خود را به منصه ظهور رسانده و با فریاد استکبار ستیزی، با آرمانهای امام راحل (ره) و اندیشه رهبر عظیم الشأن انقلاب، تجدید میثاق نماییم.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
احد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
0
0
شهردار و شورا که این همه دم از شهید و شهادت می زنند اگر ........... تصاویر شهدای شهرستان را که در شهر همه خراب شدند را ترمیم و درست می کردند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین