« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱
امام جمعه موقت لنده:
همگان بدانند «استکبار ستیزی ما به معنای اعلام جنگ با کشورها و‏ ‏دشمن سازی و منزوی نمودن کشور نیست ، بلکه به‏ ‏معنای دفاع از حقوق ملت در مقابل مطامع و زیاده خواهی های مستکبران‏ خارجی و فتنه گران داخلی ‏است.
پایگاه خبری آوای رودکوف: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در راهیمایی باشکوه 13 آبان گفت:13آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به‌یادماندنی به ثبت رسانده است.


حجت الاسلام الهی نیا اظهار داشت: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، واقعه کشتار جمعی دانش‌آموزان تهرانی در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که بعدها روز دانش‌آموز نام گرفت و در نهایت تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ که امام خمینی(ره) از این اتفاقات به‌عنوان انقلاب دوم نام بردند؛ به‌عنوان سه حادثه مهم تاریخی مطرح در تقویم کشورمان ثبت شده است.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده افزود:یوم  الله سیزدهم آبان ماه، رخدادادهای مهم را در تاریخ انقلاب اسلامی در اذهان زنده می‌کند و به همین دلیل به عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامیده شده است.


حجت الاسلام الهی نیا در ادامه گفت: همگان بدانند «استکبار ستیزی ما به معنای اعلام جنگ با کشورها و‏ ‏حساس نمودن آنها و دشمن سازی و منزوی نمودن کشور نیست ، بلکه به‏ ‏معنای دفاع از حقوق ملت در مقابل مطامع و زیاده خواهی های مستکبران‏ خارجی و فتنه گران داخلی ‏است.


ایشان خطاب به مردم اظهار داشت:مشارکت شما مردم شریف و بزرگوار شهرستان لنده در راهپیمایی باشکوه یوم الله 13 آبان، تجدید میثاق با ارزشها و آرمانهای بلند انقلاب و مهر تایید دیگری بر فرمایشات رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درخصوص استکبار جهانی به ویژه آمریکای جهان خواهد زد.

رئیش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان سخنان خود با تقدیر از حضور حماسی مردم و مسولان در راهپیمایی 13 آبان گفت: برخود لازم میدانم از حضور پرشور و گسترده شما مردم همیشه درصحنه که جلوه ای از عظمت، اقتدار و اتحاد ملی را به نمایش گذاشتید تشکر و قدردانی نمایم و از خداوند منان سعادت و سربلندی را برای همگان مسئلت دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: