« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۹
بهبهان
دکتر سید نژاد رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در حکمی دکتر محسن امامی را به سمت معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده فنی ومهندسی منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، درقسمتی از این حکم خطاب به دکتر امامی آمده  است:با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جناب عالی ،بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشکده مهندسی و به استناد ماده 7 آئین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ،پژوهشی و فناوری ، به موجب این حکم و با حفظ سمت آموزشی به مدت دو سال به عنوان معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده مهندسی منصوب می گردید.

امید است با استفاده از تمامی ظرفیت ها،وظایف محوله را بر پایه قوانین ،سیاست ها و برنامه های تعیین شده به انجام رسانید.توفیق روز افزون شما را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

دکتر سید نژاد همچنین در متنی از معاون پیشین این دانشکده  تشکر و سپاسگزاری نمود.در  قسمتی از این متن خطاب به دکتر مهدی عسکری آمده است:

تلاش همه جانبه ،احساس مسئولیت و تعهد کامل در اجرای وظایف خادمین فرهیخته عرصه علم و آموزش ،تقدیر و تشکر شایسته را می طلبد.اینک در پایان دوره مسئولیت جناب عالی عزم و همت والای شما را در سمت معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده مهندسی ارج نهاده و صمیمانه تشکر و سپاسگزاری می نمایم.امید است همچون گذشته آن حوزه را از راهنمایی های ارزشمند خود بهره مند فرمائید.سعادت ،سلامت و دوام توفیق روز افزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: