« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۳
13 آبان
در این بیانیه رئیس اداره بهزیستی شهرستان از اقشار مختلف مردم، کارکنان و مددجویان خواسته است به صورت گسترده در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شرکت کنند
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،متن پیام نورعلی کاظمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده به شرح زیر می باشد:

 سیزدهم آبان به همه ی مستضعفان آموخت که می توانند چپاول گران را به زباله دان تاریخ بسپارند. سیزده آبان به مسلمانان آموخت که در معبد انسانیت، آزادنه و آگاهانه در برابر والایی های ارجمند مکتب توحید، به نماز بایستند، تنها در برابر «اللّه » به کرنش و سجود بنشینند و جز او، همه را طرد کنند. واقعه ی سیزده آبان به دل های مؤمنان قوت بخشید و غروری مقدس و حماسه آفرین را در آنان زنده کرد. پرتوی تابناک از انوار الهی بر آنان تابانید و درس هایی بزرگ از شهادت و رشادت و دلیری به آنان آموخت. در سیزدهم آبان، مردم سرافراز ایران به همه ی مستضعفان جهان نشان داد که دیوار ستم، شکستنی است.

این روز تاریخی در انقلاب اسلامی اختصاص منحصر به دانش آموزان و دانشجویان نیست و همه مردم ایران وظیفه دارند با حضور در این راهپیمایی، همدلی و همبستگی ملی خود را در برابر استکبار به نمایش بگذارند.

اینجانب ضمن دعوت از آحاد و اقشار مختلف مردم، به‌ ویژه خانواده بزرگ بهزیستی از جمله:کارکنان ،مددجویان،مدیران و کارکنان مراکز و موسسات تحت نظارت اداره بهزیستی برای شرکت در راهپیمایی عظیم یوم الله 13 آبان برای تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل(ره) و اعلام نفرت و انزجار از استکبار، اعلام می دارد که با پیروی از آیه ی شریفه ی "واعتصموا بحبل الله جمیعا" و لا تفرقوا..."  تحت فرمان رهبر معظم انقلاب، با حضور گسترده و فریاد مرگ بر استکبار، عزم راسخ ملت ایران را برای نابودی دشمنان قسم خورده و دفاع از ارزشهای والای اسلام و انقلاب نشان خواهیم داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: