« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم خیر و نیکوکار استان در سال جاری تاکنون یک میلیارد و 438 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: صدقه در راه خدا تجارتی پرسود و معامله‌ای ارزشمند است که دادن آن نه‌تنها موجب کم شدن اموال انسان نمی‌شود بلکه برکت مال را نیز به دنبال دارد.


وی به مشارکت مردم نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد در طرح‌ها و برنامه‌های کمیته امداد اشاره و بیان کرد: مردم خیر و نوع‌دوست استان در سال جاری بیش از یک میلیارد و 438 میلیون تومان صدقه برای کمک به نیازمندان این نهاد پرداخت کرده‌اند.

مبشری با اشاره به اینکه صدقات جمع‌آوری‌شده مردم در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصد افزایش داشته است، افزود: صدقات در زمینه ازدواج، تأمین مسکن، امور درمانی، کمک‌های موردی، تحصیلی و تسهیلات قرض‌الحسنه مددجویان هزینه می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت ساماندهی صندوق‌های صدقات، تصریح کرد: خیران نیکوکار می‌توانند علاوه بر صندوق‌های صدقات کمک‌های خود را از طریق روش‌های الکترونیکی ازجمله سامانه پیامکی #2*074*8877* پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه پرداخت صدقات به روش پیامکی و الکترونیکی، کم‌هزینه‌تر و سریع‌تر از روش سنتی است گفت: افزایش درآمد، جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی، افزایش اعتماد عمومی و کاهش هزینه تخلیه صندوق صدقات از مهم‌ترین مزیت‌های پرداخت صدقه به روش الکترونیکی است.

مبشری در پایان تأکید کرد: از مردم نوع‌دوست استان دعوت می‌کنیم تا با شرکت در طرح‌ها و برنامه‌های کمیته امداد، این نهاد را در زمینه یاری‌رساندن به نیازمندان حمایت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: