« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
لنده
کمپین پیاده روی و اولین جاده سلامت شهرستان لنده ظهر امروز با حضور فرماندار ؛رئیس دادگستری ؛سرپرست شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسولین محلی افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در این مراسم گفت: همزمان با سراسر استان بسیج همگانی پیاده روی با شعار قدم زنان به سوی سلامتی و با هدف ترویج فعالیت بدنی در کلیه افراد ۳۰ تا ۷۰ سال به مدت یکماه آغاز شد.



نورمحمد نعمتی افزود: گروه هدف اختصاصی در  این کمپین زنان خانه‌دار و کارمندان ساکن شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد، زیرا این دو گروه نسبت به بقیه افراد جامعه تحرک کمتری دارند.

مهندس نعمتی اظهار داشت:طبق توصیه متخصصین امر و جهت تاثیر گذاری مناسب در سلامتی هر روز حداقل نیم ساعت و یا یک روز در میان یک ساعت پیاده روی باید انجام شود که هدف ما استمرار این کار توسط مردم و متعاقبا افزایش درصد افراد ۳۰‌تا ۷۰ ساله که از پیاده روی منظم برخوردار هستند می باشد.


 مهندس موسوی فرماندار لنده نیز در این مراسم با تاکید بر تهیه زیر ساختهای لازم برای کمپین پیاده روی و جاده سلامت شهر لنده اظهار داشت : پیاده روی فواید بسیار زیادی دارد و می تواند تاثیرات به سزایی روی زندگی اجتماعی و سلامت بدن ما بگذارد همچنین از خیلی بیماری ها جلوگیری و نشاط و شادابی را در جامعه تقویت می کند.

گفتنی است: مسیر پیاده روی در شهرستان لنده جاده  منتهی به پارک امید و پیست اطراف پارک در شهرک شهید رجایی می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین