« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳
مدیر امور مالی صندوق کشاورزی اصفهان، خبر داد:
مدیر امور مالی صندوق کشاورزی استان اصفهان، گفت: تعیین حق بیمه بر اساس ریسک پذیری در هرشهرستان در استان اصفهان، وظیفه‌ای تأکید شده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، سجادی مدیر امور مالی صندوق کشاورزی، گفت: برنامه های اصلی صندوق کشاورزی برای بیمه مزارع کشاورزی در عناوین استفاده از تشکل ها اتحادیه‌ها و صنوف کشاورزی ،ارزیابی خسارت بصورت علمی و دقیق است.

او، متذکر شد: از دیگر امور مربوط به مدیریت امور مالی صندوق بیمه کشاورزی می‌توان به اجرای بیمه فراگیر ،سنجش از راه دور برآورد خسارتها و تعیین حق بیمه بر اساس ریسک پذیری در هرشهرستان اشاره کرد.

همچنین اسکندری مدیر هماهنگی ترویج سازمان، گفت: در راستای بیمه بخش کشاورزی اطلاع رسانی و ترویج بیمه نمودن را در دستور کار قرار داده‌ایم.

منصور شیشه‌فروش، با اشاره به نقش بیمه در محصولات کشورزی استان اصفهان، اظهار کرد: بیمه کشاورزی و نقش آن در توسعه بخش کشاورزی مهم است و بهتر است به سمت بیمه اجباری برویم.

مدیر کل مدیریت بحران و مخاطرات استان اصفهان، بیان کرد: بیمه محصولات کشاورزی می‌تواند همانند بیمه مسکن، در بحرانها، بخش کشاورزی استان اصفهان را از خدمات بیمه بهره مند کند.

او، یادآور شد: یکی از بزرگترین وظایف صندوق بیمه کشاورزی این است که به‌موقع حق بیمه را پرداخت کند چرا که در غیر این صورت زحمات اطلاع رسانی و ترویج کم اثر خواهد شد.


مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: