« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
کهگیلویه و بویراحمد
رئیس کمیته امداد لنده گفت: 68 فرصت شغلی در شش‌ماهه نخست سال جاری برای مددجویان این اداره اجراشده است.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛ امیر محمود بصیری، رئیس کمیته امداد اداره لنده، گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان نهاد و اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند از اولویت‌های اساسی این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه در شش‌ماهه نخست سال جاری 68 طرح خوداشتغالی برای مددجویان کمیته امداد لنده اجراشده است، افزود: در این خصوص یک میلیارد و 735 میلیون تومان تسهیلات پرداخت‌شده است.

بصیری بابیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی برای مددجویان یکی از راهکارهای کمیته امداد برای ایجاد اشتغال موفق و پایدار است، تصریح کرد: طرح‌های اشتغال مددجویان بیشتر در بخش‌های دامداری، گاوداری، زنبورداری، خیاطی، گلیم‌بافی، کشاورزی و طرح‌های خدماتی اجراشده است.

وی با اعلام اینکه تسهیلات اشتغال‌زایی به‌منظور رفع مشکلات بیکاری و ایجاد شغل برای افراد فقیر و نیازمند تحت حمایت پرداخت می‌شود، تأکید کرد: با توجه به حجم نیازمندی‌های مددجویان این نهاد، از خیران و نیکوکاران دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد یاریگر این نهاد در زمینه برآوردن نیازهای اساسی محرومان و به‌خصوص ایتام باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: