« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
انتخابات
چهره شاخص جبهه مردمی انقلاب اسلامی با بیان اینکه کشور بعد از این سالهای رکود احتیاج به مدیری توانمند و جهادی دارد، گفت: این در توان دکتر قالیباف است و وی سر لیست انتخابات تهران و رئیس مجلس دوره یازدهم خواهد بود.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،ولی اسماعیلی عضو شاخص جمنا با اشاره به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم، گفت: موضوع انتخابات با محوریت اشتغال جوانان، توسعه درون محور و اصلاح ساختار با نگاه به جوان گرایی در کمیته های تخصصی جبهه مردمی در حال بررسی و تدوین سند توسعه کشور است.

به گزارش افکارنیوز، وی با اشاره به شناسایی آسیب ها و نقاط ضعف دولت ها قبلی تصریح کرد: حدودا 12 مورد آسیب و نقاط ضعف شناسایی و بطور راهبردی و تخصصی برنامه اجرایی و عملی برای حل مشکلات تدوین شده است.

چهره شاخص جبهه مردمی انقلاب اسلامی گفت: در این مرحله از گام دوم انقلاب، سند بیست ساله ، سیاستهای کلان نظام مورد نظر مقام معظم رهبری نهایت استفاده را برده ایم.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان در مجلس هشتم در ادامه اظهار داشت: مراحل کمیته ها و مجامع شهرستانی و استانی بجز چند استان تکمیل و شورای ائتلاف استانها در حال بررسی سوابق و برنامه های کاندیداهایی که میثاق نامه را امضاء کرده اند، هستند.

اسماعیلی در جواب سوال تضمین تمکین دیگر کاندیداها برای کمک به کاندیداهای نهایی اظهار داشت: در همین راستا کمیته ی بنام انصراف تشکیل شده که دوستان انقلابی که کاندیدا شده اند را مجاب نمایند برای کمک به کاندیدای نهایی که البته در صورت عدم همکاری کاندیداها، هزینه های اجتماعی و سیاسی برای فرد مورد نظر خواهد داشت.

وی در خصوص احتمال موفقیت تیم انقلابی در انتخابات مجلس گفت:مردم به انقلاب، آرمانهای امام راحل و منویات مقام عظمای ولایت ایمان دارند و به شدت از وضعیت سیاسی و اقتصادی فعلی نگران و ناراضی هستند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان تصریح کرد: متاسفانه فساد اقتصادی و رانت در این چند سال بین مدیران ارشد رُشد بی سابقه ی داشته که البته با ورود آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه و مبارزه با مفسدان امیدها در دل مردم انقلابی جوانه زد و به آینده امیدوار شده اند.

اسماعیلی گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری دولت جوان و انقلابی باید مسئولیتها را بدست بگیرد و این شدنی نیست مگر اینکه مجلس انقلابی و پاک و جوان و مومن شکل بگیرد و طلیعه دولت انقلابی باشد.

وی اضافه کرد: در اکثر نظر سنجی ها، تیم انقلابی مخصوصا در استانها و شهرستانها از محوبیت بالای برخودار بوده و پیروزی یک تیم ۱۳۰ نفره انقلابی و جوان در کل کشور محتمل است .

عضو شاخص جمنا تصریح کرد: در تهران نیز در صورت ورود دکتر قالیباف بعنوان سر لیست نیروهای انقلابی پیش بینی می شود شور و نشاط انتخابی دو صد چندان شود و با سابقه درخشان قالیباف در شهرداری تهران، ایشان بتوانند بعنوان نفر اول منتخب مردم تهران به مجلس راه یابند .

اسماعیلی افزود: شرط همه این موضوعات و پیروزی ها دوری از اختلاف ، داشتن وحدت بین نیروهای انقلابی می باشد که امیدواریم تحقق پیدا کند.

وی در مورد ریاست مجلس یازدهم گفت: کشور بعد از این سالهای رکود احتیاج به مدیری توانمند و جهادی دارد تا بتواند در مجلس ریل گذاری مناسبی برای دولت انقلابی بعدی باشد و این در توان دکتر قالیباف می باشد که امیدواریم به فضل الهی در تحقق آرمان امام و رهبری شرمنده ی مردم و جوانان غیور ایران نباشیم.


منبع/افکار نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین