« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۲۹۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲
ایران
یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از نامه جمعی از نمایندگان مجلس به رئیس جمهور برای تعویق آزمون استخدامی ۳۰ آبان ماه به منظور بومی گزینی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛محمدمهدی مفتح عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی  با اشاره به ضرورت بومی‌گزینی در جهت حل مشکل بیکاری جوانان در شهرستان‌ها گفت : اگرچه بنده به عنوان طراح، به دنبال تصویب دوفوریت طرح مذکور بودم تا این قانون برای آزمون 30 آبان ماه نیز اجرایی شود، اما مجلس با یک فوریت آن موافقت کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای حل این مشکل بنده نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور با هدف اولویت بومی گزینی در آزمون استخدامی 30 آبان نوشتم که در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به عنوان بیانیه قرائت شد و بنده نیز به عنوان نفر نخست این نامه را امضا کردم.

 در نامه مفتح آمده است :"همچنان که استحضار دارید در استخدامی‌های اعلامی اخیر دولت اولویت بومی بودن حذف شده است، با توجه به اینکه طرح یک فوریتی الحاق تبصره‌ای به ماده 44 قانون خدمات کشوری که ناظر بر انجام این امر بوده در جریان تصویب است، در جهت پاسخ مثبت به خیل جوانان کشور در اعمال الویت بومی‌گزینی انتظار می‌رود، دستور فرمایید آزمون استخدامی که برای 30/8/98 اعلام شده است تا تعیین تکلیف طرح فوق به مدت 2 ماه به تاخیر افتد."

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس با بیان اینکه نامه مذکور به  امضای 153 نفر از نمایندگان رسید، ادامه داد: با تاخیر در برگزاری آزمون استخدامی 30 آبان ماه اولویت بومی گزینی در این آزمون اعمال می‌شود.

یاسوج
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
هدیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
0
0
لطفا پیگیری کنید چرا آزمون استخدامی که 153 نفر از نمایندگان مجلس بیانیه دادن و از رئیس جمهور درخواست کردن هنوز رئیس جمهور دستور تعویق برگزاری آزمون آبان ماه ندادن ؟؟؟؟؟؟؟
ماندانا
|
Netherlands
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
0
0
چرا هنوز رییس جمهور جواب ندادن؟ بلاخره موافقن یا خیر
ماندانا
|
Netherlands
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
0
0
چرا هنوز رییس جمهور جواب ندادن؟ بلاخره موافقن یا خیر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: