« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به قرائت نشدن گزارش حادثه هواپیمایی تهران - یاسوج در صحن علنی مجلس گفت: مدت‌ها است گزارش حادثه هواپیمایی تهران-یاسوج از سوی کمیسیون عمران به هیات رئیسه مجلس داده شده و قرار است به زودی در صحن علنی قرائت شود.


محمدرضا رضایی کوچی افزود: بنده مسئولان هواپیمایی آسمان را به کمیسیون دعوت کردم و آن‌ها به پخش یک انیمیشن درباره حادثه فوق بسنده کردند.


وی ادامه داد: کاملاً محرز است که پرواز تهران – یاسوج به دلیل مشکلات فنی و امنیتی نباید انجام می‌شد، اما متأسفانه مسئول امنیت و معاون وی در روز حادثه حضور نداشته‌اند و خلبان به تنهایی تصمیم گرفته بود.


رضایی کوچی اضافه کرد: زمینه‌های اشتباه خلبان توسط مسئولان فراهم شده بود، سازمان هواپیمایی کشور و شرکت هواپیمایی آسمان مشخصاً در این قضیه مقصر هستند و به نظر می‌رسد که با توجه به لزوم صدور حکم دستگاه قضایی گزارش این حادثه تا پایان آبان در صحن قرائت می‌شود./صبح زاگرس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: