« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد:
مراسم دومین سالگرد تدفین شهید گمنام و افتتاح یادمان شهید دردانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.
 پایگاه خبری آوای رودکوف: مراسم دومین سالگرد تدفین شهید گمنام و افتتاح یادمان شهید دردانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.


با حضور پرشور مردم ولایتمدار ، اساتید و کارکنان، دانشجویان و مسئولان لشکری و کشوری  دومین سالگرد تدفین شهید گمنام دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در جوار مزار شهید برگزار شد.

در ابتدای برنامه مهران عباسی راد مسئول بسیج دانشجویی ضمن خیر مقدم به حضار و میهمانان شرکت کننده در مراسم متنی را قرائت کرد.عباسی راد  ضمن سپاس از تمامی دست اندرکاران برگزاری برنامه، وجود این شهید گمنام در دانشگاه را موهبتی خواند که باعث شده تمامی دانشجویان دانشگاه با افکار متفاوت، پوشش های گوناگون و با سبک زندگی های متفاوت دست به دست هم دهند و همگی زیر یک پرچم این مراسم باشکوه را برگزار کنند.

در ادامه حجت الاسلام شفیعی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان، شهدا را زنده گان منظومه هستی خواند و شهادت را مرگ آگاهانه ای دانست که با اخلاص صورت می گیرد و به حضار بابت داشتن سعادت حضور این شهید گمنام در دانشگاه تبریک گفت.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان، شهید مدفون در دانشگاه را میهمان عزیزی خواند که سعادت میزبانی او از جانب خداوند به جامعه دانشگاهی بهبهان داده شده و افزود وجود با برکت این شهید باعث مصونیت دانشگاه از بسیاری خطرها و دغدغه ها می شود ولو بدون اینکه کسی متوجه این خطرات شود دفع بلا می شود.

سپس سرهنگ اسماعیل زاده راوی برتر دفاع مقدس به بیان خاطراتی از دفاع مقدس پرداخته  و مسئولین،روسای دانشگاه ها و اساتید را فرماندهان جبهه امروز اعلام کرده و دانشگاه را جبهه امروز خواند و افزود ویژگی بزرگ شهدا اهمیت دادن به نماز بوده و شهدا یک شبه به این درجه اعلاء نرسیده اند آنها ابتدا خودسازی کرده اند تا این جایگاه رفیع نائل شده اند.

اسماعیل زاده از اساتید دانشگاه یا فرماندهان جبهه  امروز خواست  دانشجویان را چنان تعلیم دهند که از بین آنها امثال خرازی،باکری و زین الدین تربیت شوند.

در ادامه توسط  کربلایی مجتبی مهدی پور به اجرای مداحی پرداخته و سپس از خانواده شهید خلیل هاشمی فر شهید حادثه تروریستی اهواز تجلیل به عمل آمد ودر پایان  یادمان شهید گمنام افتتاح شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: