« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷
یادداشت/غفار فتحی
بعنوان یک شهروند روزها را گوش و حرف ها را موج می بینم ، سینمای صامت شما که می بایست ملموس ترین عملکرد در شفافیت ، پاسخگویی به مطالبات ، مسئولیت پذیری ، و مردم گرایی باشد ، سکوتی آزار دهنده و نابخشودنی است
پایگاه خبری آوای رودکوف:سید غفار فتحی از دانشجویان شهرستان لنده طی یاداشتی انتقادی خطاب به اعضای شورای شهر لنده نوشت نوشت:

«أَ یَحْسَبُ اْلإِنْسانُ أَنْ یُتْرَکَ سُدًی؛ آیا انسان پندارد که آزاد و رها و بی مسئولیت است؟»

اعضای محترم شورای اسلامی و شهردار شهرستان لنده :

اگر به تابلوهای جهت نما در خیابان ها و جاده ها توجه کرده باشید در سکوتی بی ادعا عابران را راهنمایی می کنند ، بعنوان یک شهروند روزها را گوش و حرف ها را موج می بینم ، سینمای صامت شما که می بایست ملموس ترین عملکرد در شفافیت ، پاسخگویی به مطالبات ، مسئولیت پذیری ، و مردم گرایی باشد ، سکوتی آزار دهنده و نابخشودنی است ، فتح الفتوح عملکردتان در طی این چند سال و چند ماه چه بود ؟ این خساست خام شما نسبت به مبحث شفافیت با مردم سرشار از چیست ؟ انصافاً عملکرد شما جوری هست که آدم نمی داند سنگ را به کوزه می زنید یا کوزه را به سنگ ، سوالی دارم ؛

در خصوص ناکارآمدی و بستر مناسب برای فساد مالی ، در بند ۱۰ ماده ۷۱ قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور آمده است : شورای شهر موظف است صورت جامع درآمد و هزینه شهرداری ، که هر شش ماه یک‌ بار توسط شهرداری تهیه می‌شود را تأیید و جهت انتشار عمومی آن اقدام کند ، آیا این کار صورت گرفت ؟ در صورت انجام این مهم چرا مردم چیزی نمی دانند ؟

سید غفار فتحی
۱۳۹۸/۱۱/۲۳



مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین "آوای رودکوف" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: