« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۴
گفته شده که در چند مورد دختران دانش آموز اين دبيرستان در هنگام ورود به حياط مدرسه مشاهده کرده اند که چند پرنده از جمله چند کبوتر از ميله‌هاي ورزش اين مدرسه حلق آويز شده اند آوای دنا-ابتکار:صبح روز چهارشنبه 23 بهمن(ديروز) دانش آموزان دبيرستان دخترانه حضرت مريم شهر سوق (شهرکوچکي در استان کهگيلويه و بويراحمد) هنگام ورود به حياط مدرسه با صحنه فجيعي روبه رو شدند؛ جسد نوجواني حدوداً 15 ساله به تيرک دروازه فوتبال زمين ورزش مدرسه به دار آويخته بود.



آن گونه که شاهدان گفته اند، جسد اين نوجوان در حالي پيدا شد که با يک شال گردن به ميله افقي دروازه زمين بازي حلق آويز شده بود. آنچنان که برخي ديگر از شاهدان گفته اند در زير پاي جسد يک بلوک سيماني با فاصله کمي از پاهاي وي بر روي زمين قرارداشت.

يکي از معلمين دبيرستان که در محل حضور داشت با «مشکوک» خواندن صحنه گفت که به نظر مي‌رسد بلوک سيماني در زير پاي مقتول قرار داده شده تا صحنه خودکشي جلوه کند، اما با توجه به اين که گفته شده، دمپايي‌هاي مقتول هنوز در پاي وي بوده، اين فرضيه محتمل است که وي ابتدا به قتل رسيده و سپس براي گمراه کردن اذهان و ماموران تحقيق به دار آويخته شده باشد.

برادر مقتول که خود پزشک متخصص مي‌باشد نيز در این گفت‌وگو با مشکوک خواندن صحنه گفت که جسد نوجوان مقتول به شهر ياسوج منتقل شده و نتايج پس از کالبد شکافي از سوي پزشکي قانوني اعلام خواهد شد.

وي با توصيف برادرش به عنوان فردي آرام و بي حاشيه که با کسي مشکلي نداشته مي‌گويد تا زمان اعلام نتايج پزشکي قانوني نمي‌تواند به صراحت در اين باره اعلام نظر کند. سايت محلي «عصر مارون» در اين باره نوشت: اين دانش آموز در سال دوم دبيرستان مشغول به تحصيل بود.آن چيزي که مرگ وي را مشکوک جلوه مي دهد نحوه حلق آويز شدن وي مي‌باشد که پاهاي وي با زمين تماس داشته است. به نوشته اين سايت خبري پدر اين دانش آموز گفت که فکر کرديم که پسرم شب را در منزل دوست خود به سر خواهد برد که حالا با اين صحنه روبرو شده ايم.

صحنه جرم
دبيرستان دخترانه حضرت مريم واقع در شهر سوق، مدرسه اي است که در حاشيه اين شهر کوچک - و البته به نسبت آرام تر- واقع شده و آن طور که برخي از معلمان اين شهر گفته اند، خانه سرايداري نداشته همين موضوع سبب شده تا در ساعات غير از زمان برگزاري کلاس‌ها – به ويژه شب‌ها - ورود و خروج افراد متفرقه به آن با سهولت امکان پذير بوده و امکان وقوع بزه کاري را افزايش دهد.

آن گونه که برخي از معلمان اين شهرگفته اند، پيش از اين از سوي مسئولان مدرسه و برخي از فرهنگيان نسبت به احتمال وقوع حوادث ناگوار هشدارهاي لازم به مسئولان آموزش و پروزش داده شده، تا نسبت به ايجاد خانه سرايداري در اين مدرسه دخترانه تمهيدات لازم انديشيده شود.

اعدام کبوتران
برخي از فعالان فضاي مجازي اين شهر که در ساعات اوليه روز چهارشنبه به اين موضوع واکنش نشان دادند، در صفحه‌هاي مجازي خود به اتفاقات عجيبي اشاره مي‌کنند که پيش از اين در اين مدرسه رخ داده بود. اتفاقاتي که گويي برخي به وسيله آن در حال ارسال پيام‌هايي بودند.

گفته شده که در چند مورد دختران دانش آموز اين دبيرستان در هنگام ورود به حياط مدرسه مشاهده کرده اند که چند پرنده از جمله چند کبوتر از ميله‌هاي ورزش اين مدرسه حلق آويز شده اند. موضوعي که برخي ديگر از افراد به آن اشاره کرده و گفته اند که حيواناتي مانند گربه نيز به همين شکل کشته شده و در اين مدرسه به نمايش گذاشته شده اند.

شهر سوق
شهر سوق در استان کهگيلويه بويراحمد، شهر کوچکي است که پيش از اين به ورود گسترده دانش آموزان آن به دانشگاه‌هاي کشور و همچنين حضور دانشجويان آن در مقاطع کارشناسي ارشد و دکترا و همچنين وجود چهره‌هاي بارز در حوزه‌هاي فرهنگي، هنري و علمي مشهور بوده است که البته چند سالي است که به نظر مي‌رسد در مقايسه با مراکز ديگر استان کهگيلويه وبويراحمد عقب گرد فاحشي داشته باشد. از سوي ديگر وجود روحيه آرام در مردم اين شهر نيز سبب شده تا حوادث اين چنيني در آن نادر بوده باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین