« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
ظهر امروز؛
جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان لنده با حضور رئیس ادارات صنعت ؛معدن و تجارت شهرستانهای کهگیلویه ؛چرام و لنده در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان لنده به ریاست مهندس موسوی فرماندار لنده و با دبیری حکیم رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستانهای کهگیلویه ؛چرام و لنده  و با حضور رئیس اداره تعزیرات کهگیلویه و  دیگر اعضاء مرتبط با کارگروه ستاد تنظیم بازار در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

در این جلسه فرماندار لنده اظهار داشت: بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه با تأمین نیاز مردم دارد و در این راه مسئولین مجمع امور صنفی و اداره صنعت و معدن و دستگاه های ذیربط وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

مهندس موسوی به نظارت جدی بر واحدهای صنفی در راستای کنترل و تنظیم بازار برای جلوگیری از تخلفات احتمالی اشاره و خاطرنشان کرد: بازاریان در قیمت گذاری باید اقشار کم درآمد را نیز مورد توجه قرار دهند تا همه بتوانند از حداقل ها در زندگی برخوردار باشند.


رئیس اداره صنعت ؛معدن و تجارت شهرستان کهگیلویه؛لنده و چرام نیز در این نشست با ارائه گزارش عملکرد شش ماهه خود از 522 مورد بازدید طی شش ماه گذشته و جریمه نقدی  63 میلیون تومانی متخلفان در شهرستان لنده خبر داد و بر تشدید بازرسی از اصناف تاکید نمود.

حکیم همچنین از توزیع 400 تن برنج برای سه شهرستان کهگیلویه ؛ چرام و لنده طی روزهای آتی خبر داد و گرانی اخیر گوجه فرنگی را غیر مرتبط با افزایش قیمت بنزین عنوان کرد.

بازرگان رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستانهای کهگیلویه ؛چرام و لنده هم در این نشست به رانندگان وسائط نقلیه عمومی هشدار داد تا از افزایش کرایه بصورت خودسر  خوداری نموده و از دادستان شهرستان لنده درخواست نمود تا نسبت به حکم توقیف این دسته از خودروها از طریق پلیس راهور اقدام نمایند.


 رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان لنده هم در این نشست با گلایه از دستمزد بالای ماشین آلات راه سازی از قبیل لودر و بلدوزر در این شهرستان خواهان نظارت جدی بر این دسته از خودروهای سنگین شد.

مهندس همتی اظهار داشت :در سال زراعی جاری بیش از 12 هکتار گوجه در سطح شهرستان لنده کشت شده و هم اکنون بیش از سه هکتار گوجه فرنگی رسیده در مزارع شهرستان وجود دارد و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان شهرستانی قرار خواهد گرفت.

در این جلسه هر یک از اعضاء ستاد تنظیم بازار شهرستان از اقدامات صورت گرفته گزارشی را به ریاست جلسه و اعضاء ارائه دادند و در پایان بر استمرار فعالیت گشت های سیار با هدف حضور محسوس بر بازار و برخورد با متخلفین تاکید شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: