« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶
لنده
آئین تکریم و تجلیل از خیّران و خادمان موکب باب الحوائج شهرستان لنده با حضور امام جمعه و جمعی از مسولان شهرستانی در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه لنده برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای روکوف ؛آئین تکریم و تجلیل از خیّران و خادمان موکب باب الحوائج شهرستان لنده مستقر در مرز شلمچه ظهر امروز با حضور جمعی از مسولان شهرستانی برگزار شد.

در ابتدای این همایش سید محمد طلا میری ، مسول موکب باب الحوائج شهرستان لنده و نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در مرز شلمچه ضمن تبریک هفته بسیج ،گزارشی از فعالیت های چهار موکب مستقر استان در ایام اربعین حسینی  ارائه نمود.

نماینده استان در موکبهای مستقر در مرز شلمچه گفت:امسال به همت مردم و مسولان 31 موکب در نقاط مختلف کشور و از جمله مرز شلمچه و مسیر نجف و کربلا برپا شده که در مجموع به بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر خدمات رسانی شده است.

در ادامه حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه لنده طی سخنانی با بیان اینکه حضور زوار ایرانی و خارجی در کربلای معلی به برکت نظام جمهوری اسلامی و خون شهیدان است گفت:همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی، رستاخیز عظیم شیعی است.

امام جمعه لنده با تشکر از سید محمد طلا میری و کلیه خادمان و خیرین موکب باب الحوائج شهرستان لنده گفت:قطعا نقش آنهایی که در موکبهای اربعین خدمت می کنند کمتر از زوار کربلا و بین الحرمین نیست .

در پایان این مراسم از خادمان و خیران موکب باب الحوائج شهرستان لنده تجلیل بعمل آمده است.




نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
رها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
0
سلام این چه وضعشه هر روز تجلیل از خادمین موکب اقای هاشمی پول دادن شما هدیه میدین یکی دیگه تجلیل می کنه خادم امام حسین نیاز به این همه دنگ وفنگ نداره . زدین مردم را از دین خدا فراری دادین..
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: