« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲
رئیس جهاد کشاورزی اصفهان، خبر داد:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، گفت: بررسی کارشناسانه فعالیتها و استفاده از آب در بخش کشاورزی، به منظور نهادینه‌سازی ارزش آب، ضروری است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، مهرداد مرادمند در نشست تخصصي بورس اقليمي، اظهار کرد: بررسی کارشناسانه فعالیتها و استفاده از آب در بخش کشاورزی، به منظور نهادینه‌سازی ارزش آب یکی از بزرگترین وظایف سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان برای بخش کشاورزی این استان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، با اشاره به سال 1341 بعنوان مطرح بودن سابقه بورس آب و بازار فروش آب در كشور ، بیان کرد: براي ارزش آب در توليدات بخش كشاورزي بطور قانوني پيش‌بيني‌هايي شده است.

او، تصریح کرد: ضروري است در نشست‌هاي تخصصي اين موضوع به صورت كارشناسي از مراجع قانوني به روز رساني، ساماندهي و پيگيري شود.

مرادمد، با تأکید بر تجزیه و تحلیل ارزش فعاليت‌ها و استفاده از آب در بخش كشاورزي به صورت كارشناسي، اضافه کرد: در بعضي از مجامع مطرح شدن استفاده 90 درصد آب در بخش كشاورزي كارشناسي نبوده و مورد پذيرش نيست.

در اين نشست، مومني درباره بورس اقليمي، با اشاره به عضویت ايران از سال 1996 در كنوانسيون تغييرات اقليم زمين، یادآور شد: تجارت آب و تجارت كربن، متأثر از انتشار گاز هاي گلخانه‌اي در جهان مورد تأكيد بیشتر كشورها براي افزايش بهره‌وري و توسعه كشاورزي همراه با سلامت زيست محيطي، از اولويت‌ها است.

به گفته مومنی، هدف از ارايه اين الگو براي افزايش ارزش آب در بخش كشاورزي است.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: