« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج خبر داد:
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: ۱۳۱۴ نفر از مددجویان این اداره در هفت ماهه سال جاری در دوره ها و کلاس های آموزشی و فرهنگی شرکت کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: هم سو با اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های فرهنگی کمیته امداد و ارتقاء سطح آگاهی جامعه هدف در هفت ماهه سال جاری کلاس های آموزشی و فرهنگی با توجه به مناسبت های مختلف سال به مددجویان ارائه شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۱۳۱۴ نفر از مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج، در دوره های آموزش فرهنگی شرکت کرده اند، افزود: جهت برگزاری این کلاس ها و دوره های آموزشی بیش از ۱۸ میلیون تومان هزینه شده است.


حیدری افزود: همزمان با هفته وحدت نیز یک دوره آموزشی اشاعه فرهنگ و ترویج معارف مهدوی با هدف ترویج فرهنگ معارف غنی و الهی مهدویت و تعمیق باورهای دینی و الگوسازی سبک زندگی اسلامی، ایرانی بین مددجویان تحت حمایت منطقه یک یاسوج برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در دوره آموزشی مهدویت ۷۰ نفر از مددجویان شرکت کردند، گفت: تقویت بنیه فکری و فرهنگی خانواده های تحت حمایت از وظایف اساسی این نهاد در حوزه فرهنگی است که با تعامل سازمان ها و نهادهای فرهنگی برنامه ریزی می شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج بیان کرد: مسائل مطرح شده در دوره های آموزشی فرهنگی برگزار شده توسط این نهاد شامل آسیب های اجتماعی، احکام، اخلاق، مهدویت و ظهور آموزش قرآن، آموزش نوعروسان، سبک زندگی اسلامی و دیگر موارد است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: