« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱
۶ زندانی بدهکار در زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد با حمایت فرمانده سپاه فتح آزاد شدند که یکی از این زندانیان یک پیرزن بود که به آغوش خانواده بازگشت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در آئینی با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد 6 زندانی جرائم غیرعمد با بدهی 10 میلیارد ریالی به‌مناسبت هفته بسیج و با حمایت فرمانده سپاه فتح آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: با مداخله و پیگیری مددکاران و اعضای کمیته صلح و سازش زندان‌های استان و با دعوت از طلبکاران و شکات بخش اعظم بدهی تخفیف گرفته شد و مابقی در قالب تسهیلات ارزان قیمت و یا به‌صورت بلاعوض از سوی ستاد دیه استان پرداخت شده است.


اسماعیل جمیاری با اشاره به اینکه یکی از این زندانیان خانمی کهنسال بود، افزود: ما برنامه آزادی به‌مناسبت 5 آذر را برای 5 نفر زندانی بدهکار پیش‌بینی کرده بودیم ولی همزمان با ورود سردار خرم‌دل فرمانده سپاه فتح استان یک نفر زندانی (پیرزن) به زندان معرفی شده بود که در قسمت پذیرش و با مواجهه فرمانده سپاه فتح استان مشخص شد که این پیرزن به‌ دلیل بدهی 40 میلیون ریالی به زندان معرفی شده است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه با تامین مبلغ بدهی از سوی سردار خرم‌دل فرمانده سپاه فتح این زندانی آزاد و جمع آزادی‌ها به 6 نفر شد، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 145 نفر زندانی جرائم غیرعمد و بدهکار از زندان آزاد شده‌اند/ رکنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: