« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
گزارش تصویری؛
همزمان با سراسر کشور بیست و یکمین مانور سراسری زلزله با شعار «مدرسه ایمن جامعه تاب آور» در مدارس شهرستان لنده برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مانور سراسری زلزله و ایمنی به طور سراسری در کشور و در تمام مدارس برگزار می‌شود که در شهرستان لنده به صورت نمادین در دبیرستان علامه طباطبایی و با حضور مسئولان برگزار شد.

سید علی توحیدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لنده در گفتگو با خبرنگار "آوای رودکوف" هدف از برگزاری این مانور را افزایش سطح آمادگی دانش آموزان، مدیران و معلمان در رویارویی با حادثه زلزله و آموزش و توانمندسازی دانش آموزان با نحوه صحیح پناه گیری و خروج از محل حادثه در زمان زلزله عنوان کرد.

فرماندار لنده نیز طی سخنانی با بیان اینکه ؛ كشور ما جزء شش كشور حادثه خیز جهان می باشد  گفت: برگزاری مانورها برای آمادگی و مقابله با حوادث از ضروریات است.

مهندس موسوی افزود: آموزش و شناخت منطقه و آمادگی مدیران باعث می شود كه خطا در زمان حادثه كمتر شود.

وی با بیان اینك حادثه خبر نمی كند و همواره باید آماده بود، تصریح كرد: همه دستگاههای خدمات رسان موظفند آمادگی لازم را برای برگزاری این مانورها داشته باشند.









نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: