« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
یاسوج
علیرضا شیخعلی به عنوان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از صبح زاگرس؛ رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح صبح امروز در یاسوج گفت: نیرو های مسلح حافظان امنیت مردم هستند و صیانت از آنان از مهمترین وظایف سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است.

شکرالله بهرامی در خصوص سربازان و برخی از کارکنان نیروهای مسلح که محل خدمت خود را ترک کرده اند افزود: در صورتی که این افراد هرچه سریعتر خود را معرفی کنند ، به آنان تخفیفاتی در جرایم داده می شود.
 
  استاندار استان با اشاره بنقش وحدت و یکپارچگی بین دستگاه های نظامی و اجرایی را رمز موفقیت و مهمترین عامل و عنصر توسعه و پیشرفت استان دانست و گفت: در اغتشاشات اخیر، نیروهای نظامی و انتظامی استان با هوشیاری و درایت و انجام اقدامات به موقع توانستند مقابل بروز حوادث ناگوار را به ویژه در مرکز استان بگیرند.
 
 
سردار انصاری فرمانده انتظامی استان هم گفت: اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی در اغتشاشات اخیر موجب شد تا حتی یک نفر از معترضان مردمی در یاسوج زخمی نشوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: