« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 1239 خانوار مددجوی تحت حمایت این نهاد، از ابتدای سال جاری تاکنون خودکفا شده و از چرخه حمایت این نهاد خارج شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ جلسه شورای مدیران کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسین خدرویسی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کشور، مدیران ستادی و جمعی از مددکاران برگزار شد.


قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه بابیان اینکه این استان از کوچک‌ترین استان‌های کشور از حیث جمعیت است، گفت: 43 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد در استان هستند که 30 هزار خانوار تحت پوششی دائم و 13 هزار خانوار نیز با تبصره 14 به چرخه حمایتی این نهاد واردشده‌اند.

 وی با اشاره به اینکه حمایت اساس کار کمیته امداد است، گفت: طی سال جاری 1239 خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سال جاری تاکنون بر اساس برگ خریدهای مختلف توانمندسازی خودکفا شده و از چرخه حمایت این نهاد خارج شدند.

وی افزود: خروج مددجویان از چرخه حمایتی این نهاد بر اساس فاکتورهای مختلفی ازجمله معافیت از سربازی، تأمین مسکن، ازدواج ، آزادی سرپرست از زندان، درمان بیماری و فوت و همچنین استقلال مالی و خودکفایی مددجو درنتیجه اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی است.

مبشری بابیان اینکه 2073 خانوار نیازمند در سال جاری شناسایی و تحت حمایت این نهاد قرار گرفتند، تصریح کرد: فوت، زندانی شدن، ازکارافتادگی و بیماری سرپرست و طلاق از مهم‌ترین دلایل ورود افراد به چرخه حمایتی کمیته امداد و بهره‌مندی از خدمات این نهاد است. 

وی با اشاره به اینکه تمامی برنامه‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات کمیته امداد، تلاش جهت خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به نیازمندان است، گفت: مددکاران این نهاد در تمامی مراحل حمایت به‌عنوان یک ستون و پایه هستند و انتظار داریم مددکاری محوری را به‌صورت گسترده‌تر مدنظر داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: مردم این استان به کمیته امداد با دید دیگری نگاه می‌کنند و به ما اعتماد دارند و ما در همه مسائل و مشکلات مردمی ازجمله زلزله، سیل و سایر موارد در کنار مردم هستیم.

مبشری خاطرنشان کرد: امید است با برنامه‌های کارشناسانه و عملی‌تر متناسب با شرایط هر منطقه گام‌های مؤثرتری درراه کمک به نیازمندان برداریم و روزی برسد که آمار تحت حمایتی‌های این نهاد کمتر و کمتر شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: