« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
فرمانده انتظامی شهرستان لنده خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان لنده از دستگیری 7سارق و 25 متهم تحت تعقیب در راستای تداوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرمانده انتظامی شهرستان لنده از توقیف 14 دستگاه خودروی شیشه دودی متخلف و14 دستگاه موتور سیکلت ودستگیری 7 نفر سارق و 25 نفر متهم تحت تعقیب در تداوم اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط الوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.


سرگرد فرزین جمشیدی در تشریح این خبر اظهار داشت: با مشارکت یگان های انتظامی شهرستان لنده  طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط الوده و جرم خیز در این شهرستان به مرحله اجرا درامد.

وی افزود:ماموران در اجرای این طرح 14 دستگاه موتور سیکلت را توقیف و ضمن اعمال قانون به پارکینگ انتقال دادند.

سرگرد جمشیدی تصریح کرد:  در ادامه این طرح 75 گرم مواد مخدر 500 کیلو فراورده های چوبی کشف 7 نفر سارق و 25 نفرمتهم تحت تعقیب دستگیرکه پس از تشکیل پرونده جهت سیر قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان از شهروندان درخواست کرد هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان و بر هم زنندگان نظم و امنیت را از طریق فوریت های 110 اطلاع رسانی نماید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: