« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
دستیار ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد:
دستیار ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: علی‌رغم ظرفیت‌های بالقوه استان کهگیلویه و بویراحمد اما یک طرح مصوب سرمایه‌گذاری خارجی در این استان وجود ندارد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،فرزاد نجات‌نیا در دیدار با سید حشمت‌الله صمیمی دوست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:علیرغم همه ادعاها و قابلیتهای بالقوه اقتصادی، صنعتی و گردشگری- بومگردی (بالاخص در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی) در کل استان حتی یک طرح مصوب سرمایه گزاری خارجی وجود ندارد! .

دستیار ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین با اشاره به برگزاری یک رویداد "استارتآپ ویکند" در دهدشت گفت: این رویداد با حضور شرکت‌های دانش بنیان بومی و ملی برای ایجاد رونق کسب و کارهای نوپا با همکاری دبیرخانه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان فناوری اطلاعات ایران و بنیاد دانش بنیان برکت از طرف انجمن هم اندیشی فرهیختگان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت برگزار می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: