« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خبر داد:
سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در همه شهرهای استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،سید عیسی حسنی سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع اعضای کمیته پیشگیری و برخورد با جرائم انتخاباتی با اشاره به اینکه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در همه شهر‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می‌شود، گفت: جرائم انتخاباتی در شعب ویژه و خارج از نوبت و با نظارت رؤسا و دادستان‌ها رسیدگی می‌شوند.


وی افزود: از زمان تشکیل اولین جلسه پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی، تمام اقدامات نامزد‌ها و مدیران دولتی مورد رصد قرار می گیرد.

حسنی گفت: مدیران نسبت به موضوع انتخابات، توجیه و آموزش حقوقی در خصوص جرائم انتخاباتی آموزش حقوقی داده می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه خودرو‌های اداری فاقد مجوز تردد توقیف می‌شوند افزود: برخی مدیران از خودرو‌های پلاک سفید و استیجاری اداره مربوطه بدین منظور استفاده می‌نمایند که در رصد اطلاعاتی ما قرار دارند.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جرائم انتخاباتی در شعب ویژه و خارج از نوبت و با نظارت رؤسا و دادستان‌ها رسیدگی می شود.
 
دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نظرسنجی سایت‌های غیرمجاز در خصوص انتخابات، جرم محسوب می‌شود.

وی در ادامه گفت: لازم است اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، درج نظرسنجی و عنوان مجرمانه آن را به سایت‌های استان اعلام نماید.

حسنی در خصوص اقدام برخی سایت‌های استان در باره‌ی انتشار اسناد و نامه‌های محرمانه نیز اظهار کرد: چنانچه نامه‌ای با طبقه بندی خیلی محرمانه در فضای مجازی و یا سایت‌های خبری منتشر شود با متخلفی که آنرا منتشر کرده برخورد خواهد شد./میزان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین