« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۴۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱
بسته خبری شهرستان لنده
این بسته خبری شامل مهمترین اخباری است که طی روزهای اخیر در شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد روی داده است.
 پایگاه خبری آوای رودکوف:این بسته خبری شامل مهمترین اخباری است که طی روزهای اخیر در شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد روی داده است.

نواخته شدن زنگ هشدار ایدز در مدارس

به مناسبت روز جهانی ایدز ، زنگ هشدار ایدز در مدارس شهرستان لنده به صدا درآمد.

 در این مراسم که به صورت نمادین با حضور ریاست شبکه بهداشت و درمان، معاونت پرورشی آموزش و پرورش در مدرسه حضرت علامه حلی لنده برگزار شد مهندس نورمحمد نعمتی سرپرست شبکه بهداشت این شهرستان ضمن بیان تاریخچه بیماری ایدز و راههای انتقال و پیشگیری بخصوص راههای پرخطر و پایبندی به مسائل اخلاقی و توجه به راهنمایی والدین و مسئولین مدارس را به عنوان عوامل پیشگیری از این بیماری عنوان کردند.

وی افزود: ایدز نه انگ است، نه تابو، نه یک هیولا ایدز تنها یک بیماری‌ست هم فردی، هم اجتماعی و با پنهان‌کاری و ناآگاهی گسترش می‌یابد.

مدیر شبکه اظهار داشت: این آموزش ها در طول سال تداوم خواهد داشت تا نگاه مردم به بیماری ایدز و بیماران ایدزی تغییر کند و افراد در معرض خطر به راحتی جهت انجام مشاوره و تست سریع اچ ای وی به مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری مراجعه نمایند.

در پایان نیز نشریه و بروشورهای آموزشی میان فراگیران توزیع شد.


کارگاه آموزشی مبارزه با ایدز در دانشگاه پیام نور

کارگاه آموزشی مبارزه با بیماری ایدز با محور ارائه راهکار‌های جلوگیری و مبارزه با این بیماری به همت شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور لنده و با همکاری  مدیر شبکه بهداشت و درمان و سخنرانی عالیوند کارشناس شبکه بهداشت و درمان در دانشگاه پیام نور شهرستان لنده  برگزارشد .

عالیوند در این گارگاه آموزشی گفت:با رعایت اصول وچارچوب بهداشتی وکاهش رفتار‌های پرخطر میتوان میزان ابتلا به این بیماری را به حداقل رساند.

امین ولی پور دانشجو و مسؤل فرهنگی دانشگاه پیام نور لنده نیز با تقدیر از رئیس دانشگاه و اقدامات مطلوب ایشان در راستای امور فرهنگی؛ هدف از برگزاری این کارگاه را ارتقاء آگاهی وسطح دانش دانشجویان در مورد این بیماری عنوان کرد.


برگزاری جشن بزرگ روز جهانی معلولین با حضور مسئولین کشوری

جشن بزرگ روز جهانی معلولین با حضور مسئولین کشوری،استانی و شهرستانی و جامعه معلولین و آحاد مردم در شهرستان لنده برگزار شد.

از سال ۱۹۹۲ که از سوی مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز جهانی معلولین اعلام شد، هر ساله در ۱۲ آذر -سوم دسامبر- بزرگداشت این روز برگزار می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه این جشن به مناسبت روز جهانی معلولان و پاسداشت منزلت آنها در شهرستان لنده برگزار شد اظهار داشت:همه باید در فراهم سازی شرایط زندگی بهتر برای این قشر خاص جامعه تلاش کنیم و این مهم نیازمند یک همت جمعی وهمراهی مردم و مسئولان در کنار یکدیگر است

نورعلی کاظمی گفت :در این مراسم  تصمیم گرفتم بجای نشستن بر روی صندلی چند میلیونی بر روی ویلچر معلولین بنشینم تا هم معلولین احساس حقارت نکنند هم مسئولین که ازجسم و روح روان سالمی برخوردارند قدر سلامتی را بدانند و به فکر معلولین باشند و حقوق شهروندی معلولین را رعایت کنند .

در پایان این مراسم از معلولین موفق تجلیل شد.



معاون هماهنگ کننده تیپ 48 فتح عزادار شد

سرهنگ پاسدار جهانگیر پورملک معاون هماهنگ کننده تیپ 48 فتح و فرمانده سابق گردان 490امام حسین لنده در عزای مادر خود به سوگ نشست.

این مصیبت را به خانواده پورملک و مسیحی  تسلیت عرض می نماییم.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
امین
|
Italy
|
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
0
0
بسیار تشکر از سایت اوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین