« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
در گفتگو با آوای رودکوف عنوان شد:
بعد از فاطمه زهرا(س) از جهت گستردگى شفاعت،هيچ كس و حداقل هيچ بانويى به شفيعه محشر، حضرت معصومه ‏دخت موسى بن جعفر(س) نمى‏رسد....
پایگاه خبری آوای رودکوف:حجتالاسلام قهرمان احمدی، مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت در گفت‌‌وگو با آوای رودکوف، اظهار کرد: از ویژگی‎های حضرت معصومه(س) این بود كه علوم اسلام و آل محمد(ص) آگاهی داشت و آن حضرت از جمله روایت كنندگان حدیث بود و چندین حدیث است كه در سند آنها نام حضرت فاطمه معصومه(س) به چشم می‎خورد.

وی، افزود: عبادت و زهد، پارسایی و تقوا، راستگویی و بردباری، استقامت در برابر ناملایمات، بخشندگی، پاکدامنی و نیز یاد خدا، از صفات برجسته‌ این خاندان پاک سیرت و نیکوسرشت بود.


وی، با اشاره به عظمت استثنایی زیارتنامه حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: یكی از شواهد عظمت استثنایی حضرت معصومه(س) زیارتنامه‎ای است كه بخصوص، حضرت رضا(ع) در شأن او صادر فرموده است. زیرا بعد از فاطمه زهرا(س) تنها زیارتی كه از امام معصوم برای یک زن نقل شده، زیارت حضرت معصومه(س) است و هیچ یک از بانوان خاندان عصمت و طهارت زیارت مخصوص از امام ندارد.

حجتالاسلام احمدی، از ادامه دار بودن کرامات حضرت معصومه(س) پس از رحلت گفت و ادامه داد: کرامات حضرت معصومه(س) حتی بعد از رحلت همچنان در حق مردمی که متوسل می‌شوند ادامه داشته و دارد مستندات فراوانی بیانگر این مطلب است که در طول تاریخ علمایی بسیاری پاسخ مشکلات و مسایل علمی و معنوی خود را با توسل به این بانوی گرامی دریافت کرده اند.
مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت، یادآور شد: بعد از فاطمه زهرا(س) از جهت گستردگى شفاعت،هيچ كس و حداقل هيچ بانويى به شفيعه محشر، حضرت معصومه ‏دخت موسى بن جعفر(س) نمى‏رسد.


وی افزود: حضرت معصومه(س)، از جمله‌ بانوان گرانقدر و والامقام جهان تشیع است و مقام علمی بالایی دارد.

حجتالاسلام احمدی، ضمن بازگو نمودن فضایل ریارت مرقد حضرت فاطمه معصومه(س) تاکید کرد: زیارت مرقد حضرت فاطمه معصومه(س) انسان را از غرق شدن در گرداب نومیدی باز می‌دارد و به تلاش بیشتر دعوت می‌کند. زیارت مزار باصفای کریمه‌ی اهل بیت(س) سبب می‌شود که زائر حرم خود را نیازمند پروردگار ببیند، در برابر او خضوع کند، از مرکب غرور و تکبر که سرچشمه‌ی تمام بدبختی‌ها و سیه روزی هاست فرود آید و حضرت معصومه(س) را واسطه‌ درگاه پروردگار عالمیان قرار دهد.

گفتگو از امیر مسعود طایفه سلطانخانی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: