« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛
طرح راهبری شغلی مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مرکز پرواربندی گوسفند امیرآباد دشتروم اجرا شد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، در بازدید از طرح راهبری شغلی پرورش گوسفند در مرکز پرواربندی گوسفند امیرآباد دشتروم، گفت: این طرح به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح و کمیته امداد اجرا شده و توانمندسازی و هدایت مددجویان به سمت ایجاد اشتغال پایدار از مهم‌ترین مزایای اجرای این طرح است.


مبشری افزود: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری پنج هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت ایجاد می‌کند که از این تعداد شغل، 50 درصد آن با همکاری راهبران شغلی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در قالب طرح راهبری شغلی، کار راهنمایی، پشتیبانی، بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان در زمینه‌های مختلف برعهده‌گرفته می‎شود و در هنگام تولید با تأمین مواد اولیه طرح و سفارش از مددجویان حمایت می‌شود.

مبشری با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های اصلی کمیته امداد، ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان و افراد نیازمند است، تصریح کرد: درخصوص طرح پرورش گوسفند، تا پایان سال جاری برای 15 هزار مددجو گوسفند خریداری و طرح اشتغال اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در خصوص طرح راهبردی شغلی پرواربندی گوسفند، گفت: این گوسفندان از نژاد افشار هستند که دوقلو زایی، افزایش تولید گوشت و تلفات کم ازجمله مزایای این نژاد است که در این مرکز نگهداری می‌شود.

وی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 126 طرح با همکاری راهبران شغلی برای مددجویان این نهاد اجراشده است، اظهار کرد: طرح‌های اجراشده در زمینه‌های صنایع‌دستی، کشاورزی و باغبانی و پرورش گوسفند بوده و در این خصوص چهار میلیارد و 875 میلیون تومان هزینه شده است.

مبشری تأکید کرد: از صاحبان ایده و طرح‌های نو، خلاقانه و دانش‌بنیان دعوت می‌کنیم به کمیته امداد مراجعه کنند تا پس از تأیید طرح‌ها، نسبت به همکاری با آن‌ها به‌عنوان راهبر شغلی اقدام شود.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: